Reklama
Rozwiń

Dino warte już ponad 10 mld zł

Akcje handlowej spółki po wynikach kwartalnych zwyżkują dziś nawet o 10 proc. Na środowej sesji kapitalizacja Dino Polska przekroczyła 10 mld zł.

Jest nowy sposób odbioru paczek z Zalando. Będzie wygodniej

Chociaż formalnie nie można wskazać Żabki jako punktu odbioru, to przy odrobinie wysiłku jest to możliwe.

Biedronka rzuca wyzwanie InPostowi

Firma kurierska znana z paczkomatów ma potężnego rywala. Konkurencyjne maszyny do wydawania przesyłek mogą trafić do 2 tys. sklepów.

Projekt nowego traktatu NAFTA 17 maja w Kongresie?

Przewodniczący Izby Reprezentantów Paul Ryan ustalił na 17 maja termin dostarczenia Kongresowi projektu nowego traktatu NAFTA, aby miał on czas zatwierdzić...

Sklepy internetowe rozczarowane niedzielami

Branża liczyła, że zamknięcie stacjonarnych sklepów napędzi tłumy do tych internetowych. Na razie nie do końca się tak dzieje.

Duża brytyjska sieć supermarketów wycofuje produkty z olejem palmowym

Brytyjska sieć supermarketów Iceland ma zamiar zaprzestać używania oleju palmowego w produktach własnej marki do końca 2018 roku - informuje BBC. Sieć prow...

Burberry oskarża sieć handlową Target o kopiowanie wzorów

Amerykańska sieć handlowa Target została pozwana przez brytyjskiego producenta ekskluzywnej odzieży i dodatków Burberry.

„Chiński Apple” wchodzi do Warszawy

Warszawskie centrum handlowe Arkadia szykuje się na szaloną sobotę. Powód? Otwarcie drugiego w Polsce, a pierwszego w stolicy salonu Xiaomi.

Europa kupuje kosmetyki w Chinach

Konsumenci w pogoni za niskimi cenami, ale także produktami nieosiągalnymi w sklepach, ruszyli za granicę na e-zakupy. W Polsce zdecydowanie prowadzą sklep...

Chińczycy przejmują Gorenje. Kurs ostro w górę

Chińska firma Hisense Group jest coraz bliższa przejęcia producenta artykułów gospodarstwa domowego Gorenje, kluczowego słoweńskiego eksportera. Jej akcje...

Walmart inwestuje w Indiach. Przejmie lokalnego potentata e-commerce

Amerykański gigant handlowy Walmart, przejmie indyjską spółkę e-commerce, Flipkart.

Prosto, ale ekskluzywnie stawiać bariery dla tłumu

Odbiorca marek luksusowych jest wyczulony na tani marketing.

Za dużymi pieniędzmi idą również specjalne potrzeby

Zamożni konsumenci potrzebują zindywidualizowanej oferty.

Prestiż zamknięty w butelce z luksusowym trunkiem

Polacy chętniej sięgają po wyższą półkę cenową.

Efekt szminki działa też w produktach z wysokiej półki

Liczy się nie tylko marka, ale przede wszystkim jakość.

Więcej konsumentów chce towarów premium

Europa generalnie nie jest już specjalnie rozwojowym rynkiem, jeśli chodzi o kategorie luksusowe - mówi Karol Czupryński, dyrektor w zespole Retail & Consu...

Ogromne perspektywy dla rynku towarów luksusowych

Według raportu przygotowanego przez The Boston Consulting Group we współpracy z włoską organizacją Altagamma w 2017 r. rynek dóbr luksusowych wart był 915...

Górna półka dla odważnych

Luksus w Polsce ma się coraz lepiej, a więc rosną szanse firm, by zarobić na tym trendzie.

Pepco wystawione na sprzedaż. Dyskont jest wart 1 mld euro?

Firma Steinhoff International rozważa wystawienie na sprzedaż sieci Pepco - informują wiadomoscihandlowe.pl.