Reklama

Orlen trzyma pierwsze miejsce w stawce

Pierwszą pozycję w rankingu najbardziej cennych polskich marek 2017 roku dzierży wieloletni i również ubiegłoroczny zwycięzca – Orlen.

Aktualizacja: 23.02.2018 08:32 Publikacja: 22.02.2018 20:15

Orlen trzyma pierwsze miejsce w stawce

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

W porównaniu z rankingiem z 2016 roku wartość marki Orlen wzrosła o 20 proc., zwiększając swoją przewagę nad drugą co do wartości Biedronką.

Chociaż skład i kolejność marek tworzących pierwszą szóstkę nie zmieniły się w porównaniu z ubiegłym rokiem, to ranking za 2017 rok przynosi sporo zmian. Największą z nich jest wzrost wyceny marki Poczta Polska, która ze 114. miejsca w 2016 roku przeskoczyła na siódmą pozycję. To skutek przyjęcia nowych założeń co do opłat licencyjnych w związku z coraz większą aktywnością biznesową w nowych obszarach.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama