Wzrost wartości akcji spółki jest o tyle zaskakujący, że firma nie podała ostatnio żadnych nowych informacji. Wczoraj odbyło się jednak w ADS walne zgromadzenie akcjonariuszy, z którego decyzji komunikat zostanie wysłany dopiero dzisiaj. To mogło zachęcić do kupowania akcji. – Zmienia się podejście do spółki inwestorów, którzy oczekują też realizacji strategii zapisanej w prospekcie emisyjnym – tłumaczy wczorajsze zwyżki Marian Przepolski, prezes ADS.

Po sprzedaniu browarów Strzelec spółka przyjęła nową strategię działalności. W ubiegłym roku rozpoczęła budowę największej w Polsce sieci dystrybucji alkoholi i napojów. ADS zakończył już przejmowanie dziewięciu firm dystrybucyjnych z łącznymi przychodami ok. 500 mln zł. Na ten rok firma zapowiada przejęcie sześciu – ośmiu firm. W 2009 r. jako ADS funkcjonować ma kilkunastu dystrybutorów o łącznych przychodach 1,5 mld zł.