Choć były one gorsze od oczekiwań analityków – zysk netto dewelopera spadł w III kw. o 95 proc. i wyniósł 4,5 mln zł, przy przychodach ze sprzedaży 132 mln zł – gracze zwrócili większą uwagę na rewelacyjne wyniki sprzedażowe firmy. Od lipca do września Dom Development sprzedał 230 mieszkań (uwzględniając rezygnacje z zawartych umów), o 47 proc. więcej niż w II kw. i o 4 proc. więcej niż przed rokiem. – Rynek mieszkaniowy najgorsze ma już za sobą. Odbiliśmy się od dna – ocenia prezes Jarosław Szanajca.

W związku ze wzrostem sprzedaży spółka zdecydowała się na odbudowanie kurczącej się oferty sprzedażowej. W październiku rozpoczęto budowę dwóch inwestycji na warszawskiej Pradze, w ramach których powstać ma 585 mieszkań. Dla porównania – pod koniec września w ofercie spółki było 769 lokali. – Mamy siedem kolejnych inwestycji gotowych do uruchomienia od zaraz – zapewnia Szanajca.