BZ WBK stawia na francuskiego aktora

W najnowszej reklamie telewizyjnej banku wystąpi znany francuski aktor Gerard Depardieu – dowiedziała się „Rzeczpospolita”

Publikacja: 28.01.2010 04:23

Francuski gwiazdor Gerard Depardieu ma wzmocnić wizerunek i sprzedaż polskiego banku

Francuski gwiazdor Gerard Depardieu ma wzmocnić wizerunek i sprzedaż polskiego banku

Foto: AP

Będzie promować rachunki osobiste, które są jednym z kluczowych produktów banku. Niedawno BZ WBK wprowadził „konto na obcasach”, przeznaczone dla kobiet, a planuje kolejne innowacje.

Zdjęcia z udziałem gwiazdy kina kręcone będą w Polsce w lutym, a kampania telewizyjna wystartuje na początku marca. Przedstawiciele banku odmówili komentarza w tej sprawie.

Wcześniej w reklamówkach BZ WBK wystąpiły dwie inne gwiazdy światowego kina. Pierwsza z nich, John Cleese, aktor znany m.in. z „Latającego cyrku Monty Pythona”, reklamowała kredyt gotówkowy, a Danny de Vito w ubiegłym roku wystąpił w spocie promującym loterię dla osób zakładających lokaty.

Także inne banki wykorzystują popularność aktorów, choć ograniczają się do krajowego podwórka. W reklamach grupy ING występuje Marek Kondrat, produkty Getin Banku promował Piotr Fronczewski, a w spotach Eurobanku występowały m.in. Krystyna Janda i Danuta Stenka.

W tym sezonie banki mocno postawiły na promowanie kont osobistych. Przykładem jest nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego, która składa się z trzech odsłon. W pierwszej części promowane są rachunki standard, a druga, która wkrótce się rozpocznie, będzie dotyczyła kont stworzonych dla emerytów i rencistów. W lutym wystartuje także nowa kampania kont osobistych oferowanych przez BOŚ Bank.

– To jeden z naszych sztandarowych produktów. W tym roku chcemy otworzyć 100 tys. nowych kont, czyli podwoić liczbę już prowadzonych – tłumaczy Piotr Lemberg z BOŚ Banku. Wzmożona konkurencja w tym segmencie jest związana także z rekomendacją Związku Banków Polskich ( wydanej na podstawie zalecenia Komisji Europejskiej), która zobowiązuje banki do ułatwienia klientom przenoszenia rachunków.

Niedługo z nową kampanią reklamową wystartuje bardzo aktywny marketingowo ING Bank Śląski. Będzie dotyczyła oferty kredytowej, ale tym razem nie wystąpi w niej twarz grupy aktor Marek Kondrat.

[i]masz pytanie wyślij e-mail do autora [mail=m.krzesniak@rp.pl]m.krzesniak@rp.pl[/mail][/i]

Będzie promować rachunki osobiste, które są jednym z kluczowych produktów banku. Niedawno BZ WBK wprowadził „konto na obcasach”, przeznaczone dla kobiet, a planuje kolejne innowacje.

Zdjęcia z udziałem gwiazdy kina kręcone będą w Polsce w lutym, a kampania telewizyjna wystartuje na początku marca. Przedstawiciele banku odmówili komentarza w tej sprawie.

Pozostało 83% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy