Będzie promować rachunki osobiste, które są jednym z kluczowych produktów banku. Niedawno BZ WBK wprowadził „konto na obcasach”, przeznaczone dla kobiet, a planuje kolejne innowacje.
Zdjęcia z udziałem gwiazdy kina kręcone będą w Polsce w lutym, a kampania telewizyjna wystartuje na początku marca. Przedstawiciele banku odmówili komentarza w tej sprawie.
Wcześniej w reklamówkach BZ WBK wystąpiły dwie inne gwiazdy światowego kina. Pierwsza z nich, John Cleese, aktor znany m.in. z „Latającego cyrku Monty Pythona”, reklamowała kredyt gotówkowy, a Danny de Vito w ubiegłym roku wystąpił w spocie promującym loterię dla osób zakładających lokaty.
Także inne banki wykorzystują popularność aktorów, choć ograniczają się do krajowego podwórka. W reklamach grupy ING występuje Marek Kondrat, produkty Getin Banku promował Piotr Fronczewski, a w spotach Eurobanku występowały m.in. Krystyna Janda i Danuta Stenka.
W tym sezonie banki mocno postawiły na promowanie kont osobistych. Przykładem jest nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego, która składa się z trzech odsłon. W pierwszej części promowane są rachunki standard, a druga, która wkrótce się rozpocznie, będzie dotyczyła kont stworzonych dla emerytów i rencistów. W lutym wystartuje także nowa kampania kont osobistych oferowanych przez BOŚ Bank.