[srodtytul]rpkom.pl: - Ilu w tej chwili klientów ma Inotel?[/srodtytul]
[b]Jakub Dwernicki, prezes Inotel SA:[/b] - Około sześciu tysięcy indywidualnych. W zasięgu naszej sieci znajduje się 38 tys. mieszkań. Najwięcej klientów, około połowa, przypada oczywiście na Poznań. Jedna czwarta to Swarzędz, około 10 proc. to Oborniki Wlkp. Mamy klientów także między innymi w Gnieźnie i Jarocinie. Jesteśmy zadowoleni z wyników finansowych. W pierwszym kwartale mieliśmy prawie 3 mln zł przychodu. Cały rok 2010 chcemy zamknąć sumą 12,8 mln zł. Wyniki za drugi kwartał podamy około 20 lipca.
[srodtytul]- Jaka usługa z waszej oferty sprzedaje się najlepiej?[/srodtytul]
- Szlagierem jest łącze internetowe o przepływności 10 Mb/s za 40 zł miesięcznie, w pakiecie z telefonem i telewizją. To cena dla klientów, którzy podpiszą z nami umowę na czas nieokreślony. Dla tych, którzy zawrą kontrakt ta określony okres, mamy za 40 zł dostęp do 4 Mb/s.
[srodtytul]- Kto jest waszym głównym konkurentem na wielkopolskim rynku?[/srodtytul]