Rpkom.pl: Mają państwo w planach nowe kanały?
Jesteśmy spółką producencką, więc mamy plany i w tym obszarze, ale trudno dziś powiedzieć, kiedy byłoby możliwe ich wdrażanie. Ze względu na trwający proces cyfryzacji u operatorów płatnej telewizji mamy wszystkie tego typu projekty zamrożone.
- A wobec tego w Internecie?
Jeżeli chodzi o Internet, to tu chcemy działać. Mamy spory zasób treści, będziemy chcieli zintegrować wszystkie nasze aktywności w Internecie, czy to z YouTube czy to z Facebooka, w jednym miejscu. Dodatkowo uruchamiamy teraz projekt randkowy, bo widzimy u naszych odbiorców renesans zainteresowanie takimi projektami. Interesuje nas rozwój w obszarze rozrywki, ale też e-commerce.
- Planują Państwo takie zmiany, jak konkurencyjna Viva, która właściwie przestaje być już stacją muzyczną i jest teraz kierowana do starszej niż wcześniej widowni? Jak Państwo oceniają ten ruch?