Pełne dane o frekwencji w multipleksach Multikina (grupa ITI) nie są na razie znane, ale wiadomo już jedno. Multikino na brak widzów nie mogło narzekać i w ubiegłym roku zwiększyło swój udział w rynku.
Jak informuje bowiem „Rz" Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy Orange, w ub.r. użytkownicy telekomu kupili ponad 1,2 mln biletów na seanse pokazywane przez Multikino w ramach popularnej akcji „Środy z Orange", w której dwa bilety kosztują tyle co jeden. To najlepszy wynik roczny projektu. Uzyskano go m.in. dzięki zmianie sposobu dystrybucji kodów upoważniających do nabycia biletów.
2012 rok był pierwszym rokiem współpracy Orange z Multikinem. Wcześniej, przez trzy lata, partnerem Orange było Cinema City International. To m.in. zakończenie tej kooperacji sprawiło, że w ub.r. polskie kina Cinema City sprzedały o 1,30 mln biletów mniej niż w 2011 r. (13,49 mln).
Sieć komórkowa Orange na prośbę „Rz" podsumowała też wyniki innych swoich akcji promujących kino.
I tak, jak informuje Jabczyński, seanse Kina Letniego przyciągnęły w ub.r. 120 tys. widzów. Dodatkowe 45 tys. osób obejrzało filmy w ramach akcji Kino Orange prowadzonej w miejscowościach pozbawionych własnych kin. W tym roku telekom zaczął pokazywać filmy 3D.