Choć z formy zaproszenia na dzisiejszą konferencję (pojawiło się w nim słowo „refreshment") operatora sieci Play można by wnioskować, że zaproponuje użytkownikom ofertę pod wygaszaną od pewnego czasu marką Fresh tak się jednak nie stało.
P4, operator sieci Play zdecydował się odpowiedzieć na nową markę Grupy Orange – Nju Mobile – oraz nową ofertę T-Mobile Polska sprzedawaną pod marką Heyah - pod swoim głównym brandem.
W przeciwieństwie do T-Mobile Polska operator przygotował ofertę w segmencie pre-paid. Nazwał ją Formułą Play Mini Max. Podobnie jak propozycje konkurencji jest to swoisty ryczałt dla użytkowników aktywnie korzystających z usług sieci komórkowych.
- Nie tworzymy nowej marki. Nie chcemy nikogo ograniczać – wyjaśniała Małgorzata Dzięgielewska, kierownik oferty pre-paid w P4, odnosząc się do działań konkurencji.
Marcin Gruszka, rzecznik prasowy P4 zapewniał, że operator nie widzi dużych zmian w swoich wynikach przenaszalności numerów w związku z wejściem na rynek Nju mobile, czy działaniami T-Mobile Polska.