Nju Mobile: będą urządzenia końcowe bez subsydiów

Publikacja: 28.04.2014 13:44

Nju Mobile

, marka

Orange Polska

obchodzi dziś pierwsze urodziny oficjalnego startu. Z tej okazji menedżerowie telekomunikacyjnej grupy podsumowali pierwszy rok istnienia projektu, przy czym skupiono się głównie na jego komunikacyjnej i marketingowej stronie.

Według Michała Paschalisa-Jakubowicza, dyrektora wykonawczego Orange Polska ds. marketingu masowego, stopień kanibalizacji głównej marki telekomu jest relatywnie niewielki i mniejszy niż przewidywano, gdy planowano jej wprowadzenie.

- Nju Mobile kradnie marketingowy show Orange - wskazywał również Paschalis-Jakubowicz. Podkreślał przy tym, że choć na wyniki MNP w I kw. br. młoda marka miała swój wpływ, to jednak dodatni bilans przenoszenia numerów odnotowany przez grupę to w dużej mierze efekt sprzedaży usług pod głównym brandem.

Przedstawiciele Orange nie przeczą, że ponieważ w końcu marca z oferowanych pod marką Nju Mobile korzystało 479,2 tys. osób, można założyć że obecnie jest to już ponad pół miliona.

Przez pierwszy rok Nju Mobile było marką SIM-Only.

- Nie wykluczamy, że w ofercie Nju mobile pojawią się telefony - mówił dziś Paschalis-Jakubowicz, sugerując przy tym, że nie chodzi o budowanie oferty abonamentowej powiązanej z aparatami za złotówkę.

Dyrektor zapowiedział też, że projekt Nju mobile powoli wychodzi na plus i swój próg rentowności osiągnie w tym roku.

Nju mobile pozostać ma marką typu "low cost". Nie ujawniono, ile przeznaczono na jej promocję w ostatnim roku, ale szacować można tę sumę na niskie kilkadziesiąt milionów złotych.

Nju Mobile

, marka

Pozostało 99% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy