Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.11.2014 09:01 Publikacja: 28.11.2014 00:36
Foto: Rzeczpospolita
Rynek akcesoriów dla niemowląt nie zna litości. Rodzice są bardzo wymagającymi konsumentami, a konkurencja jest ogromna. Dlatego sukces w tej branży udaje się osiągnąć nielicznym. W tym gronie jest marka Lovi, która została nominowana do nagrody w konkursie Młoda Marka Sukcesu. Od kilku lat systematycznie zwiększa swoją sprzedaż. Należy do firmy Canpol, która jest wiodącym graczem na polskim rynku akcesoriów dla niemowląt. Od 25 lat zaspokaja potrzeby najmłodszych i ich rodziców i jest już obecna w ponad 50 krajach.
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas