Reklama

Hybrydowa telewizja TVP zaczęła na siebie zarabiać

Usługa ma 1,3 mln użytkowników miesięcznie.

Publikacja: 12.05.2015 13:27

Jak podał Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie, w Toruniu podczas Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej, platforma HbbTV TVP zaczęła się nadawcy zwracać. – Mogę dziś ogłosić, że po dwóch latach inwestowania w ten projekt, w końcu na siebie zarabia. Stało się tak m.in. dzięki reklamodawcom, którzy zrozumieli, jak platforma działa i jak się na niej reklamować – zauważył.

Jak podawał Marian Zalewski z zarządu TVP, platforma HbbTV TVP ma miesięcznie 1,3 mln użytkowników.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Festiwal innowacji w Rzeszowie: szansa dla młodych i dla biznesu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama