Reklama

Hybrydowa telewizja TVP zaczęła na siebie zarabiać

Usługa ma 1,3 mln użytkowników miesięcznie.

Publikacja: 12.05.2015 13:27

Jak podał Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie, w Toruniu podczas Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej, platforma HbbTV TVP zaczęła się nadawcy zwracać. – Mogę dziś ogłosić, że po dwóch latach inwestowania w ten projekt, w końcu na siebie zarabia. Stało się tak m.in. dzięki reklamodawcom, którzy zrozumieli, jak platforma działa i jak się na niej reklamować – zauważył.

Jak podawał Marian Zalewski z zarządu TVP, platforma HbbTV TVP ma miesięcznie 1,3 mln użytkowników.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Reklama
Reklama