Reklama
Rozwiń
Reklama

Hybrydowa telewizja TVP zaczęła na siebie zarabiać

Usługa ma 1,3 mln użytkowników miesięcznie.

Publikacja: 12.05.2015 13:27

Jak podał Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie, w Toruniu podczas Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej, platforma HbbTV TVP zaczęła się nadawcy zwracać. – Mogę dziś ogłosić, że po dwóch latach inwestowania w ten projekt, w końcu na siebie zarabia. Stało się tak m.in. dzięki reklamodawcom, którzy zrozumieli, jak platforma działa i jak się na niej reklamować – zauważył.

Jak podawał Marian Zalewski z zarządu TVP, platforma HbbTV TVP ma miesięcznie 1,3 mln użytkowników.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama