Zbigniew Jagiełło
Prezes PKO Banku Polskiego
Każdy potrafi zawierać transakcje handlowe, ale trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości, by stworzyć markę – mawiał „ojciec reklamy" David Ogilvy. I to właśnie udaje się laureatom konkursu Młoda Marka Sukcesu. Proces budowania silnej marki jest trudny i skomplikowany, ale gdy się powiedzie, przynosi korzyści nie tylko inwestorom, ale całej gospodarce. Zaangażowanie PKO Banku Polskiego w promocję młodych polskich marek jest wyrazem wiary w potencjał krajowego kapitału i rodzimych przedsiębiorców. Ich pomysłowość, wiedza i determinacja są imponujące. Tego dowodem są sukcesy firm, które w ciągu ostatnich lat zyskały laur Młodej Marki Sukcesu.
Dariusz Sapiński
Prezes Grupy Mlekovita
Jestem pełen uznania dla grupy Drosed za wprowadzenie do swojej oferty hodowli kurczaka pod marką Zagrodowy. Polska jest dziś największym eksporterem drobiu w Unii Europejskiej, a na tego rodzaju kierunek hodowli jest z pewnością rosnące zapotrzebowanie na całym świecie. Podjęcie się takiej działalności to wielkie wyzwanie zarówno organizacyjne, jak i produkcyjne, to także sposób na ożywienie małych gospodarstw. Cieszy mnie to tym bardziej, gdyż marka Mlekovita ma również korzenie w rodzinnych gospodarstwach, w których wiedza na temat hodowli krów i pozyskiwania najwyższej jakości surowca jest przekazywana i rozwijana z pokolenia na pokolenie.
Witold Jaworski
Członek zarządu PZU