Dziś klient stawia warunki, a firmy muszą się dostosować

Nowe technologie są obecne niemal w każdej dziedzinie życia. Ułatwiają codzienne czynności, mają wpływ na decyzje i zachowania konsumentów. To duże udogodnienie a zarazem wyzwanie dla firm z wielu branż, głównie FMCG (dóbr konsumpcyjnych). By przyciągnąć klienta będą musiały sprostać ich potrzebom i postawić na innowacje.

Publikacja: 30.05.2018 13:37

Zdjęcie dzięki uprzejmości Organizatorów Forum Rynku FMCG.

Zdjęcie dzięki uprzejmości Organizatorów Forum Rynku FMCG.

O tym w jaki sposób należy odpowiedzieć na te wyzwania, by z sukcesem rozwijać biznes, rozmawiali eksperci dużych firm i koncernów podczas majowej debaty „What’s next? Nowy konsument, nowa ekonomia, nowe wyzwania”. 

Eksperci jednoznacznie stwierdzili, że rewolucja technologiczna 4.0 zmieniła sposób sprzedaży. Dziś konsumenci są bardziej wymagający, chcą kupować w łatwy i bezproblemowy sposób. Dzięki stałemu dostępowi do technologii, mogą w każdej chwili, z dowolnego miejsca znaleźć interesujące produkty, sprawdzić ich funkcje, porównać ceny czy poradzić się innych.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy