W skrócie

Publikacja: 10.09.2009 01:01

Era

rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową „Warto być z Erą". W przygotowaniu kampanii z PTC współpracowała agencja G7

 

Multimedia Polska

zaczynają wydawać pismo typu customer publishing  dla swoich abonentów pod tytułem „aMazing"

 

ZTE

wprowadziło do sprzedaży najwydajnieszy ruter rdzeniowy na świecie o przepustowości 200 terabitów na sekundę

 

UKE opublikował oficjalne stanowiska P4 Sp. z o. o. i Telekomunikacji Polskiej SA w sprawie projektu decyzji zmieniającej umowę o dostępie telekomunikacyjnym między firmami w zakresie rozliczeń z tytułu połączenia sieci.

 

W piątek 11 września Play wprowadza nową promocję „Jesienna taryfa miesiąca", dostępną z oferta One Play 65. Klienci, którzy skorzystają z oferty, otrzymają 15 zł rabatu na miesięczny abonament. Rabat obowiązuje przez cały okres trwania umowy (dostępne na 24 i 36 miesięcy)

 

Ponad 100 tys. osób oglądnęło filmy wyświetlana w plenerowych kinach w ramach letniej akcji Orange Kino Letnie. Operator uruchomił swoje kina na sopockim molo, przy zakopiańskich Krupówkach oraz w jeżdżącym po kraju wagonie filmowym

 

Kolejny update swojego systemu operacyjnego, tym razem oznaczony numerem 3.1, udostępnił użytkownikom iPhone koncern Apple.

 

Era

rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową „Warto być z Erą". W przygotowaniu kampanii z PTC współpracowała agencja G7

Pozostało jeszcze 90% artykułu
Ekonomia
Pracownik w centrum uwagi organizacji
Ekonomia
Korzyści dla firmy z wynajmu długoterminowego
Ekonomia
Czy sukces może uśpić czujność lidera?
Materiał Promocyjny
Porównywarka finansowa, czyli jak szybko wybrać najlepszy produkt bankowy
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Ekonomia
Świetny debiut Diagnostyki na GPW. Akcje mocno w górę
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”