Na 100 mkw. powierzchni około dziesięciu osób stałego personelu podczas październikowej konferencji Międzynarodowej Unii Telekomunikacyjnej (ang. ITU) w Genewie ma kreować pozytywny obraz Polski i umożliwić jej odegranie większej roli w organizacji trzęsącej rynkiem telekomunikacyjnym.
– Pawilony narodowe stanowią kluczowe wydarzenie podczas ITU Telecom World 2011. Będą okazją do zaprezentowania rodzimych technologii oraz rozwiązań telekomunikacyjnych. Równie ważna jest perspektywa pokazania możliwości inwestycyjnych, jakie oferuje Polska – mówi Magdalena Gaj, wiceminister resortu infrastruktury.
Koszty wynajęcia powierzchni i budowy pawilonu szacowane są na przeszło pół miliona złotych. Większą część wezmą na siebie komercyjni partnerzy, wśród których są m.in. Telekomunikacja Polska, Netia i Play.
– Telekomunikacji Polskiej nie mogło zabraknąć. Jesteśmy członkiem ITU, aktywnie uczestniczymy w spotkaniach i dyskusjach o europejskich standardach w branży telekomunikacyjnej i IT. Mamy dzięki temu realny wpływ na ich kształt – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyr. ds. komunikacji grupy TP. – Chcemy być i jesteśmy obecni w wydarzeniach ważnych dla naszego kraju, widocznych w Europie i na całym świecie. Dlatego jesteśmy m.in. partnerem Euro 2012 i polskiej prezydencji w UE – dodaje. Na pozytywne konotacje wizerunkowe imprezy powołują się także inni partnerzy.