– Docelowo będzie to największy tego typu program w Polsce i jedyny, który stawia na współpracę nie tylko z partnerami ogólnopolskimi, ale także lokalnymi – zapowiada Piotr Giziński, dyrektor Departamentu Kart Kredytowych banku.
Rabaty wynoszą od 3 do 40 proc. Obecnie bank współpracuje ze 160 partnerami w niemal 4 tys. placówek. Są to zarówno duże ogólnopolskie, jak i małe lokalne firmy.
– Zakładamy, że do końca roku liczba sklepów udzielających rabatów zwiększy się dwukrotnie – zapowiada Piotr Giziński. Docelowo program ma objąć co najmniej 10 tys. sklepów. Programy rabatowe są istotnym elementem konkurencji na rynku kart.
32,9 mln kart płatniczych mieli w portfelach Polacy na koniec pierwszego półrocza
Przykładowo Bank Handlowy oferuje program rabatowy, w ramach którego współpracuje z 300 partnerami, a liczba punktów, w których można otrzymać zyski, wynosi 4,9 tys. Rabaty wynoszą od 5 do 50 proc. Wartość zniżki zależy od rodzaju posiadanej karty kredytowej. W Pekao z programu zniżkowego można korzystać w ok. 1200 punktach u ponad 150 partnerów.