SKOK Ubezpieczenia: razem bezpieczniej

SKOK Ubezpieczenia wkracza na rynek indywidualnych ubezpieczeń majątkowych. Oferta ubezpieczeń mieszkaniowych, podróżnych oraz komunikacyjnych reklamowana jest w trakcie największej - w historii ubezpieczyciela - kampanii reklamowej.

Publikacja: 14.11.2011 12:51

SKOK Ubezpieczenia: razem bezpieczniej

Foto: skok

Red

W pełnej odsłonie kampania reklamowa ruszyła 24 października br. Jej celem było poinformowanie potencjalnych Klientów o ofercie produktów indywidualnych czyli ubezpieczeniach: mieszkań, podróżnych oraz komunikacyjnych (to ostatnie oferowane jest przez MTU).

Kampania reklamowa dotyczy produktów, które są chętnie wybierane przez członków SKOK. Teraz, gdy z oferty SKOK Ubezpieczenia mogą korzystać również osoby, które nie należą do Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych, postanowiliśmy zachęcić do nich także „nowych" klientów

- mówi Magdalena Gwiazda, Pełnomocnik Zarządu ds. Komunikacji i PR.

Dzięki nowoczesnym możliwościom zawierania umów również na odległość - za pośrednictwem strony skokubezpieczenia24.pl i infolinii 801 888 666 - ułatwiamy korzystanie z naszych usług wszystkim zainteresowanym

– dodaje Gwiazda.

Twarzą kampanii - tak, jak w przypadku reklam innych podmiotów systemu SKOK - jest aktor Artur Żmijewski. Równorzędnym partnerem jest dla niego trzyosobowa „załoga SKOK".

Zdajemy sobie sprawę z faktu, że jednymi z zasadniczych kryteriów oceny ubezpieczyciela są szybkość, łatwość i skuteczność z jakimi likwidowana jest szkoda. Tak właśnie działa w przekazie reklamowym przyjazna i pomocna „załoga SKOK", która towarzyszy głównemu bohaterowi - Arturowi Żmijewskiemu. Przydarzające się aktorowi problemy likwidowane są tak sprawnie, że nawet ich nie zauważa. Takie jest nasze podejście i tacy są ludzie, którzy tworzą system SKOK, gdzie każdy klient może czuć się u siebie, pewnie i bezpiecznie

– dodaje Grzegorz Buczkowski, Prezes Zarządu TUW SKOK i TU SKOK ŻYCIE SA (marka SKOK Ubezpieczenia).

Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce już 16 października, kiedy to na ulicach pojawiły się teasery, których rolą było zaintrygowanie odbiorców bez zdradzania wcześniej prawdziwych intencji i przekazu reklamowego.

Od 24 października do 6 listopada kampania była obecna w stacjach Telewizji Polskiej, Polsatu, a także w stacjach wchodzących w tzw. pakiet At Media (m.in. AXN, Planete, Ale Kino).
Na potrzeby kampanii stworzone zostało także logo dźwiękowe SKOK Ubezpieczenia. Samo logo oraz spoty telewizyjne, jak również relację z planu zdjęciowego można obejrzeć i usłyszeć na firmowym kanale Youtube: http://www.youtube.com/user/SKOKUbezpieczenia – mówi Jacek Jewuła, Kierownik Zespołu Marketingu SKOK Ubezpieczenia, odpowiedzialny za kampanię.

W stacjach radiowych RMF, RMF Maxx oraz RMF Classic, spoty reklamowe SKOK Ubezpieczenia były obecne do 13 listopada.
W tym samym terminie reklamy pojawiły się również na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Uważam Rze, Fakt, Przegląd Sportowy, Sport, Super Express, Nasz Dziennik, Gość Niedzielny, Tygodnik Katolicki Niedziela, Gazeta Polska. Dodatkowo kampanię wspierało blisko 300 billboardów, umieszczonych często w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w całej Polsce.

SKOK Ubezpieczenia, to wspólna marka dla dwóch towarzystw ubezpieczeniowych: majątkowego (TUW SKOK) i życiowego (TU SKOK ŻYCIE SA), których bogata oferta była dotychczas dostępna jedynie za pośrednictwem placówek SKOK. To w nich, SKOK Ubezpieczenia od wielu lat proponują klientom szeroki pakiet, konkurencyjnych (zarówno pod względem zakresu jak i ceny) ubezpieczeń: od tych najbardziej popularnych: mieszkań, NNW, po te będące zabezpieczeniem zaciąganych przez członków SKOK pożyczek czy tzw. ubezpieczenia inwestycyjne

.

Podstawową sprawą przy zakupie ubezpieczenia jest dokładne zapoznanie się m.in. z jego zakresem, czyli m.in. z informacjami: co i kiedy będzie nam się należało w przypadku zajścia szkody. Dokumentem, który to opisuje są Ogólne Warunki Umowy (czyli popularne OWU).

Dla ułatwienia decyzji, eksperci SKOK Ubezpieczenia doradzają w wyborze najkorzystniejszego wariantu ubezpieczenia, a także pomagają zrozumieć zawiłości tego typu produktów.

Sławomir Koszewski, Kierownik Zespołu Produktów, TUW SKOK

Wyjeżdżając na zorganizowany wypoczynek, otrzymujemy zazwyczaj zawarte w cenie wycieczki „ubezpieczenie obowiązkowe". Warto jednak mieć świadomość, że tego typu ubezpieczenie, bazujące często na niskich sumach ubezpieczenia, może okazać się niewystarczające na pokrycie wszystkich kosztów, związanych z następstwami wypadku lub zachorowania poza granicami kraju. Nie należy oczekiwać, że suma ubezpieczenia w wysokości 10.000 Euro wystarczy na pokrycie wszystkich kosztów związanych z ciężkim zachorowaniem lub nieszczęśliwym wypadkiem. Same koszty transportu – gdy w grę wchodzi np. transport lotniczy – mogą znacznie przewyższyć tę kwotę. Warto więc pomyśleć o dodatkowym ubezpieczeniu, aby nie stanąć w obliczu konieczności pokrycia części kosztów z własnej kieszeni. W przypadku samodzielnej organizacji podróży, brak polisy wiąże się z jeszcze większym ryzykiem. Tymczasem, jak pokazują badania, jedynie 60% Polaków pamięta w takiej sytuacji o ubezpieczeniu.


Każda polisa turystyczna – nawet w najskromniejszej wersji – obejmuje ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą (KL), gwarantujące przejęcie na ubezpieczyciela kosztów związanych z ratownictwem, transportem medycznym i leczeniem poza granicami kraju oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), zapewniające wypłatę ekwiwalentu, odpowiadającego rozmiarowi uszczerbku na zdrowiu.


Ważnym ubezpieczeniem, którego często brak w podstawowym zakresie ubezpieczenia turystycznego jest ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Nie każdy ma świadomość, że wysokość szkody wyrządzonej osobie trzeciej może być również bardzo wysoka.


W przypadku chęci uprawiania za granicą sportu lub wykonywania pracy należy dodatkowo zadbać o odpowiednie rozszerzenia ochrony. Również rozszerzenie zakresu ubezpieczenia o następstwa chorób przewlekłych wymaga opłacenia dodatkowej składki. Uzupełnieniem zakresu ochrony jest ubezpieczenie utraty lub uszkodzenia bagażu.


Dobre ubezpieczenie turystyczne to jednak nie tylko gwarancja pokrycia wszelkich kosztów związanych z następstwami zdarzenia ubezpieczeniowego, ale również (a może przede wszystkim) - całodobowa pomoc w każdej sytuacji popadnięcia w kłopoty za granicą oraz przejęcie organizacji całego procesu leczenia, bez zaangażowania finansowego ze strony osoby ubezpieczonej lub członków jej rodziny.


Wszystko, co ubezpieczony powinien zrobić, to wybrać numer właściwego centrum pomocy/ centrum alarmowego/centrum assistance (terminologia jest różna) i zgłosić powstałe zdarzenie.

Michał Żywicki, Kierownik Zespołu Sprzedaży Produktów, Asekuracja Sp. z o.o.*

Niezależnie od tego, czy poruszamy się po Polsce, czy wybieramy się za granicę warto pamiętać o ubezpieczeniu komunikacyjnym. Znacznie ułatwi to procedury, w obliczu których staniemy w przypadku kolizji lub innych nieprzewidzianych zdarzeń.

Jeżeli bierzemy udział w stłuczce poza granicami Polski, ogólne zasady postępowania zbliżone są do tych, którymi kierujemy się w kraju. Konieczne jest zatem zanotowanie dokładnej daty i miejsca zdarzenia, numeru rejestracyjnego i marki pojazdu sprawcy, kraju rejestracji pojazdu sprawcy, numeru polisy ubezpieczeniowej i nazwy towarzystwa w którym ubezpieczony jest pojazd sprawcy, danych kierowcy (imię i nazwisko, adres) oraz sporządzenie „wspólnego zgłoszenia o wypadku drogowym". W formularz zgłoszenia warto zaopatrzyć się przed wyjazdem. Jeżeli sprawca zdarzenia kwestionuje swoją winę oraz w sytuacji, gdy w wypadku są ranni, należy bezwzględnie powiadomić policję. Policję warto wezwać także, nawet jeżeli nie ma osób rannych, w państwach wschodnich, m.in. na Białorusi, Ukrainie, w Bułgarii czy Rumunii.


Dochodząc odszkodowania po kolizji z obcokrajowcem za granicą zgłaszamy szkodę reprezentantowi do spraw roszczeń zagranicznego towarzystwa ubezpieczeń w Polsce. W ustaleniu właściwego reprezentanta pomoże nam formularz na stronie Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych lub nasz ubezpieczyciel OC.


Przed wyjazdem za granicę konieczne trzeba się upewnić, czy oprócz polisy OC nie będzie nam potrzebny certyfikat Zielonej Karty, który w wielu krajach, m.in. w Rosji, Serbii i Turcji jest dowodem posiadania ważnego ubezpieczenia OC. Na stronie PBUK znajdziemy stosowną informację odnośnie tego, czy na terytorium danego kraju będzie nam potrzebna Zielona Karta czy wystarczy OC.


Mając na uwadze zakup ubezpieczenia komunikacyjnego, należy podkreślić, iż bogaty wybór ubezpieczeń komunikacyjnych dostępny jest w wybranych placówkach SKOK na terenie całego kraju. Oczywiście swój samochód możemy teraz również ubezpieczyć za pomocą nowych kanałów dystrybucji: infolinii 801 888 666 oraz strony www.skokubezpieczenia24.pl

*Asekuracja Sp. z o.o. występująca w roli pośrednika ubezpieczeniowego, współpracuje z MTU Moim Towarzystwem Ubezpieczeń S.A., partnerem biznesowym, posiadającym wieloletnią praktykę w sektorze ubezpieczeń komunikacyjnych, z którym systematycznie krok po kroku i konsekwentnie rozwija w tym zakresie sieć sprzedaży na rynku Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo – Kredytowych.

Katarzyna Jaros, Specjalista ds. Ubezpieczeń, TUW SKOK


Umowę ubezpieczenia mieszkania lub domu można zawrzeć za pośrednictwem przedstawiciela firmy, telefonicznie lub przez Internet.


Klient sam ustala sumę ubezpieczenia swojej nieruchomości, a także sumy, na jakie chce ubezpieczyć ruchomości domowe czy stałe elementy.


Przy zawieraniu umowy ubezpieczenia pomocny może być agent, który wyjaśni niejasne czy niezrozumiałe zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia, podpowie co jeszcze warto uwzględnić w polisie. Agent może również zwrócić uwagę na niektóre, szczególnie niekorzystne w danej sytuacji dla klienta wyłączenia, np.: gdy ubezpieczenie domu od ognia i innych zdarzeń losowych nie obejmuje okien i drzwi.


Nie warto zawyżać sum ubezpieczenia, ponieważ w ostatecznym rozrachunku ubezpieczony na tym straci: będzie płacić wyższą składkę, natomiast w momencie wystąpienia szkody, ubezpieczyciel i tak wypłaci odszkodowanie w wysokości faktycznej wartości zniszczonego mienia, a nie tej zawyżonej, jaka była podana w polisie.


Ważne by także pamiętać, że w ubezpieczeniach majątkowych, a takim jest ubezpieczenie nieruchomości, obowiązuje zasada, że na odszkodowaniu nie można się wzbogacić. Oznacza to, że nawet jeśli wykupimy polisę na to samo mieszkanie w trzech różnych firmach, w momencie wystąpienia szkody ubezpieczyciele będą odpowiedzialni proporcjonalnie do sum ubezpieczenia.


Wypłacone odszkodowanie będzie równe faktycznej wartości szkody i na pewno nie będzie to trzykrotna wartość ubezpieczonego mienia.

W pełnej odsłonie kampania reklamowa ruszyła 24 października br. Jej celem było poinformowanie potencjalnych Klientów o ofercie produktów indywidualnych czyli ubezpieczeniach: mieszkań, podróżnych oraz komunikacyjnych (to ostatnie oferowane jest przez MTU).

Kampania reklamowa dotyczy produktów, które są chętnie wybierane przez członków SKOK. Teraz, gdy z oferty SKOK Ubezpieczenia mogą korzystać również osoby, które nie należą do Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych, postanowiliśmy zachęcić do nich także „nowych" klientów

Pozostało 95% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy