Szwajcarska firma, właściciel marek Cartier, Piaget, Montblanc, kontrolowana przez rodzinę Rupertów z RPA, zwiększyła w ostatnim roku (do 31 III) zysk netto o 43 proc., do 1,5 mld euro, operacyjny o 51 proc., do 2 mld, i obroty o 29 proc., do 8,9 mld dzięki popytowi w Azji na biżuterię i zegarki. Na region ten przypadło 42 proc. łącznej sprzedaży.
Prezes Johann Rupert był oczywiście zadowolony, ale „patrzy w przyszłość z ostrożnym optymizmem, mając na uwadze niestabilne warunki w gospodarce, zwłaszcza w strefie euro".
Firma mająca na świecie 948 butików będzie nadal inwestować w produkcję i nowe salony sprzedaży; w tym roku uruchomi ich 70.
Analityk z Keplera Jon Cox zwrócił uwagę na lepszą prognozę firmy, która zwykle jest tu bardzo ostrożna.