Sony Mobile
wprowadza do oferty swój flagowy smartfon
Xperia T
. Aparaty w limitowanej wersji związanej z filmem "Skyfall" (kolejny z cyklu przygód Jamesa Bonda) będzie dostępny tylko w sieci
Orange Polska
Aktualizacja: 19.09.2012 14:30 Publikacja: 19.09.2012 14:30
Sony Mobile
wprowadza do oferty swój flagowy smartfon
Xperia T
. Aparaty w limitowanej wersji związanej z filmem "Skyfall" (kolejny z cyklu przygód Jamesa Bonda) będzie dostępny tylko w sieci
Orange Polska
. W najbliższy piątek partnerzy organizują konferencję prasową na temat wspólnej oferty.
W 17 salonach Orange ulokowane zostały specjalne wyspy dedykowane nowemu modelowi smartfona. Od przyszłego tygodnia zwykła Xperia T pojawi się w Orange w masowej sprzedaży, jak również będzie dostępna w sieci T-Mobile. W Plusie dostępna będzie od połowy października (nie ma na razie mowy o dostępności w sieci Play).
W sprzedaży pozaoperatorskiej telefon dostępny jest obecnie w sklepie www.sonymobile-sklep.pl oraz w punktach Sony Centre. Sony przyjmuje już zamówienia na Xperię T w ramach przedsprzedaży smartfonu.
Od połowy przyszłego miesiąca znajdzie się on również w sieciach sprzedaży elektroniki m.in. MediaMarkt, Saturn, Mix Electronics sprzedawany bez usług operatorów komórkowych. Jego cena wyniesie 2000-2100 zł.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
W dniach 19–23 stycznia 2026 r. odbędzie się kolejna, 56. edycja Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) – wydarzen...
Budujemy nowoczesne przedsiębiorstwo oparte na sztucznej inteligencji i danych, ale z ludzką twarzą – deklaruje...
Czescy przedsiębiorcy przyglądają się przemysłowo-obronnej strategii rozwoju Polski. Kluczowa inspiracja dotyczy...
„Jak podejść do elektryfikacji floty?” - odpowiadają eksperci z branży zamówień publicznych oraz finansów.
Ratyfikacja ZEKS to test powagi państwa. Sprawdza, czy potrafimy traktować godną pracę, zabezpieczenie społeczne...
Orlen inwestuje w nowe technologie i stawia na odnawialne źródła energii, ale sukces dekarbonizacji zależy nie tylko od inwestycji grupy – kluczowa będzie zmiana przyzwyczajeń milionów klientów – ocenia Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Grupy Orlen.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas