Polska Telefonia Cyfrowa poinformowała, na czym polega jej wchodząca w środę na rynek "diabelsko" dobra nowa oferta w sieci Heyah. Tym samym wiadomo już, jaka jest jej odpowiedź na majowe oferty konkurencji: Nju mobile, Red Bull Mobile i Virgin Mobile. Heyah wyłamała się z segmentu SIM-Only, ale także testuje nowy wyłącznie internetowy kanał sprzedaży.
Podobnie jak Nju mobile i Red Bull Mobile, także Heyah proponuje klientom nielimitowane rozmowy za 29 zł i 9 zł za nielimitowane SMS-y. Za pakiet danych o wielkości 500 MB zapłacić trzeba kolejne 9 zł.
Tyle tylko, że w przeciwieństwie do konkurencji, Heyah dodaje jeszcze coś: wybrane telefony w systemie ratalnym.
Pierwszy raz w historii Heyah pojawiła się na jej półkach oferta abonamentowa (umowy są na czas nieokreślony).
W informacji prasowej złożono ten fakt z określeniem "w stylu amerykańskim", nawiązując zapewne do ostatnich ruchów siostrzanej spółki PTC na zaatlantyckim rynku.