Huawei Enterprise stawia na konwergencję na rynku ICT i dystrybutorów

Publikacja: 20.05.2013 15:02

Huawei

przedstawił pięcioletnią strategię rozwoju dla grupy biznesowej wyspecjalizowanej w rozwiązaniach komunikacyjnych -

Huawei Enterprise

. Firma zakłada, że  dochody ze sprzedaży grupy wzrosną z  2,7 mld dolarów w 2013 roku do 10 mld dolarów do roku 2017.

- Widzimy duży potencjał wzrostu na rynku klientów korporacyjnych. Konwergencja technologii teleinformatycznych stwarza Huawei możliwość uczestniczenia w procesie ewolucji tego sektora – uważa William Xu, CEO grupy biznesowej Huawei Enterprise.

Aby osiągnąć zakladane cele Huawei rozeszerza współpracę partnerską z dystrybutorami. Od roku 2012 koncern nawiązał współpracę z ponad 3,5 tys. dystrybutorów, a do końca roku 2013 liczba ta ma wzrosnąć do 5,4 tys.

Huawei

przedstawił pięcioletnią strategię rozwoju dla grupy biznesowej wyspecjalizowanej w rozwiązaniach komunikacyjnych -

Pozostało 86% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy