T-Mobile po wdrożeniu oprogramowania do sprzedaży usług w chmurze

Publikacja: 18.07.2013 18:08

Comarch

poinformował, że zakończył wdrożnie w

T-Mobile Polska

pakietu oprogramowania pozwalającego na wprowadzenie do sprzedaży usług w chmurze.

Głównymi elementami dostarczonego rozwiązania są: Comarch Cloud Marketplace służący do integracji usług własnych operatora z usługami partnerów biznesowych i oferowania ich online, portal samoobsługowy wraz z aplikacją mobilną oraz pakiet specjalistycznych modułów Comarch BSS, takich jak centralny katalog produktów i system autoryzacji

Według firmy analitycznej Analysys Mason rynek usług w chmurze dla firm rośnie znacznie powyżej średniej dla rynku IT – w roku 2012 był oceniany na ok. 18,3 mld dol. do roku 2017 natomiast prognozowany jest wzrost do poziomu 31,9 mld dol. Zdaniem analityków tej firmy, operatorom telekomunikacyjnym przypadnie 18proc.globalnych przychodów z tego typu usług.

Comarch

poinformował, że zakończył wdrożnie w

Pozostało 94% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy