Przychody spółki easyCALL.pl, operatora spcjalizującego się uslugach telefonii IP dla klientów biznesowych oraz indywidualnych, po pierwszych trzech kwartalach tego roku sięgnęły blisko 9,24 mln zł, a zysk netto wyniósł prawie 1,8 mln zł.
Jak podkreśla operator są to przychody blisko 4-krotnie wyższe niż przed rokiem i jest to to przede wszystkim efekt poszerzenia bazy klientów biznesowych korzystających z telefonii IP, sztandarowej usługi spółki.
– Firmy szukają metod optymalizacji kosztów, a telefonia IP jest jednym z najprostszych sposobów na ograniczenie wydatków telekomunikacyjnych. Po nasze rozwiązania chętnie sięgają zarówno firmy z sektora MŚP, jak i jednostki administracji publicznej - mówi Michał Jakubowski, prezes easyCALL.pl.
Zarząd spółki spodziewa się, że tegoroczne jej przychody po raz pierwszy w historii przekroczą poziom 11 mln zł. Na ten wynik mają złożyć się przychody ze sprzedaży telefonii IP dla rynku biznesowego a także usług hurtowego dostępu do sieci dla operatorów.
- Jeszcze w tym roku wprowadzimy na rynek nowe rozwiązanie „chmurowe" dla klientów biznesowych – zapowiada Michał Jakubowski.