Z raportu grupy Liberty Global wynika, że na koniec ubiegłego roku z usług firma UPC Polska korzystało 1.436.700 klientów, którzy wykupili 2.673.000 usług.
W samym czwartym kwartale ubiegłego roku liczba RGU UPC Polska wzrosła: o 25,3 tys. RGU telewizji cyfrowej, 27,5 tys. internetu szerokopasmowego, a telefonii stacjonarnej o 5,7 tys..
W efekcie, na koniec czwartego kwartału 2014 r. liczba sprzedanych telewizji cyfrowej wynosiła 848,3 tys., internetu 915,9 tys., a telefonii 521,8 tys..
Operator podaje też, że liczba klientów korzystających z internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wzrosła w ciągu kwartału do 75,4 proc. Na koniec trzeciego kwartału było to niewiele ponad 70 proc.
Na koniec 2013 roku w porównaniu z końcem roku 2012 liczba usług telewizji cyfrowej UPC wzrosła o 92 tys. (12 proc.), internetu – o 61,3 tys. (7 proc.), a telefonii – o 62,8 tys. (prawie 14 proc.).