Relaks i zabawa pod znakiem kapsla

Tymbark po raz czwarty najmocniejszą marką napojów

Aktualizacja: 28.11.2014 10:34 Publikacja: 28.11.2014 00:51

Relaks i zabawa pod znakiem kapsla

Foto: Rzeczpospolita

Ponad 1,5 mln polubień na Facebooku to wynik, którego marce Tymbark mogą pozazdrościć nie tylko jej najwięksi rywale.

– Gromadzący rekordową liczbę fanów profil marki plasuje się na pierwszym miejscu w kategorii FMCG (czyli tzw. dóbr szybkozbywalnych, w tym żywności i napojów – red.) – mówi Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy Maspex, do której należy marka. Tymbark od lat nie ma sobie równych w branży napojowej. Wraz z szóstym w naszym zestawieniu Kubusiem daje to Maspeksowi pozycję lidera polskiego rynku soków, nektarów i napojów.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy