Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.05.2015 16:40 Publikacja: 04.05.2015 16:40
- Udział tych kanałów w rynku reklamy telewizyjnej w analizowanym okresie zbliżył się do 20 proc. wobec 14,7 proc. w 2014 roku. W tej grupie pod względem wolumenu przychodów reklamowych wyróżnia się stacja TV Puls, zaś największy wolumenowy wzrost przychodów odnotowała stacja TV4. Doskonale na rynku reklamy radzi sobie także Stopklatka – podaje dom mediowy Starlink.
Przychody pozostałych stacji tematycznych dostępnych za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych wzrosły w I kwartale o 2,2 proc. W I kwartale cały rynek reklamy telewizyjnej był wart 873 mln zł ( o 3,7 proc. niż rok wcześniej). 58,3 proc. tej kwoty powędrowało do tzw. Wielkiej Czwórki: TVP1, TVP2, TVN i Polsatu, 21,9 proc. - do pozostałych kanałów nadawanych za pośrednictwem sieci kablowych i platform satelitarnych, a 19,8 proc. - do stacji nadawanych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (oprócz kanałów z Wielkiej Czwórki).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
Sztuczna inteligencja w modelu otwartoźródłowym może stanowić pomoc dla medyków, a także być wykorzystywana przy...
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas