Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.05.2015 16:40 Publikacja: 04.05.2015 16:40
- Udział tych kanałów w rynku reklamy telewizyjnej w analizowanym okresie zbliżył się do 20 proc. wobec 14,7 proc. w 2014 roku. W tej grupie pod względem wolumenu przychodów reklamowych wyróżnia się stacja TV Puls, zaś największy wolumenowy wzrost przychodów odnotowała stacja TV4. Doskonale na rynku reklamy radzi sobie także Stopklatka – podaje dom mediowy Starlink.
Przychody pozostałych stacji tematycznych dostępnych za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych wzrosły w I kwartale o 2,2 proc. W I kwartale cały rynek reklamy telewizyjnej był wart 873 mln zł ( o 3,7 proc. niż rok wcześniej). 58,3 proc. tej kwoty powędrowało do tzw. Wielkiej Czwórki: TVP1, TVP2, TVN i Polsatu, 21,9 proc. - do pozostałych kanałów nadawanych za pośrednictwem sieci kablowych i platform satelitarnych, a 19,8 proc. - do stacji nadawanych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (oprócz kanałów z Wielkiej Czwórki).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Firma otrzymała decyzję o wsparciu na realizację nowej inwestycji w ramach Krakowskiego Parku Technologicznego....
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas