Aktualizacja: 01.09.2015 16:17 Publikacja: 01.09.2015 16:17
Do poniedziałku 31 sierpnia operatorzy telefonii komórkowej mieli czas, aby wprowadzić do nowego systemu uwzględniającego funkcjonowanie platformę Urzędu Komunikacji Elektronicznej (tzw. PLI CBD) zlecenia przeniesienia numeru złożone przez klientów przed 26 czerwca tego roku.
Tego dnia ruszyła platforma PLI CBD, która jest ogniwem pośredniczącym w kontaktach operatorów potrzebnych by obsłużyć osobę przenoszącą numer. W piątek Polkomtel, operator sieci Plus w odpowiedzi na nasze pytania podał, że zakończył migrację starszych zleceń. Orange Polska zadeklarował, że także poradził sobie na czas.
Czas przywyknąć do myśli, że wkrótce poza śladem węglowym będziemy musieli mierzyć też ślad wodny – mówi Marek K...
Co trzeci Europejczyk doświadcza dziś problemów ze swobodnym dostępem do wody. Trend jest już powszechnie dostrz...
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożność w stosowaniu sztucznej inteligencji, ale odsetek firm z niej korzystaj...
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas