Reklama

Lucjan Giza, Centrum Utrzymania i Rozwoju Aplikacji w BPSC: CRM to coraz bardziej złożone systemy

Bez analizy informacji z wielu źródeł nie da się zwiększyć ani lojalności klientów- mówi Lucjan Giza, zastępca dyrektora centrum Centrum Utrzymania i Rozwoju Aplikacji w BPSC SA rozmawia Barbara Mejssner.

Publikacja: 24.10.2016 20:09

Lucjan Giza, Centrum Utrzymania i Rozwoju Aplikacji w BPSC: CRM to coraz bardziej złożone systemy

Foto: materiały prasowe

Rz: Czy w ostatnich latach pojawiły się zmiany funkcjonalności oprogramowania CRM?

Lucjan Giza: Z pewnością na rozwój CRM duży wpływ wywarła mobilna rewolucja. Twórcy systemów musieli się dopasować do nowych oczekiwań użytkowników i „uwolnić dane" dostępne do tej pory w stacjonarnych systemach. Ważną zmianą jest również rosnąca złożoność oprogramowania. Dziś zaawansowana aplikacja pozwala na mobilny dostęp do wszystkich informacji związanych z realizacją procesu sprzedażowego – począwszy od zapytania ofertowego, złożenia oferty poprzez zamówienie, aż po ocenę szans sprzedażowych czy raportowanie. Są to więc zarówno obszary finansowo-księgowe, dystrybucyjne czy kadrowo-płacowe. Dodatkowo, oprogramowanie jest dzisiaj znacznie bardziej elastyczne – można je rozbudowywać zgodnie z wymaganiami klienta, choćby poprzez uruchamianie dodatkowych portletów. Systemy stają się też bardziej otwarte. Mogą być integrowane z rozwiązaniami branżowymi, oprogramowaniem innych dostawców, co daje potencjalnemu klientowi możliwość niemal nieograniczonego wyboru.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Reklama
Reklama