Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.04.2017 20:34 Publikacja: 03.04.2017 19:08
materiały prasowe
Foto: materiały prasowe
Rz: Jak wygląda dziś rynek gamingu w Polsce i na świecie?
Krzysztof Jonak: Niewątpliwie jest on bardzo dynamiczny i perspektywiczny. Aby zdać sobie sprawę, o czym mówimy, wystarczy spojrzeć na liczby. Na świecie jest obecnie ok. 1,3 mld graczy tzw. pecetowych, czyli takich, którzy grają na komputerach. Ogólnie jednak liczba osób, które preferują taką formę rozrywki na różnych platformach, sięga już 2,2 mld ludzi. W tej grupie są zarówno gracze, którzy na rozrywkę poświęcają dużo czasu, jak i ci okazjonalni, którzy grają raz na jakiś czas na telefonie. W Polsce natomiast liczba graczy sięga 13 mln. Liczba ta rośnie z rok na rok.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas