Reklama
Rozwiń
Reklama

Moda czy ewolucyjna konieczność?

Postępująca globalizacja, zmiany demograficzne i kulturowe, wzrost świadomości społeczeństw i związana z tym zmiana wymagań i oczekiwań wobec firm, pracodawców, pracy wymuszają na biznesach dostosowanie się do obecnych trendów. Ważne są nie tylko ekonomiczne aspekty, ale także misja firmy i ponadczasowe wartości, którymi bez względu na modę firma powinna się kierować. Społeczna odpowiedzialność biznesu to sposób zarządzania, który może wzmocnić pozycję rynkową przedsiębiorstwa.

Publikacja: 25.02.2022 09:00

Shuterstock

Shuterstock

Michael Sandel, jeden z najwybitniejszych współczesnych amerykańskich filozofów i etyków, w książce „Czego nie można kupić za pieniądze? Moralne granice rynku” pisał (o kryzysie w 2008 r.): „era triumfalizmu rynkowego dobiegła końca. Kryzys finansowy nie tylko rzucił cień na zdolności rynku do efektywnego zarządzania ryzykiem, ale także wywołał powszechne poczucie, że rynek oddzielił się od moralności i że trzeba je jakoś na powrót połączyć”.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Dodatki
W Nokii słuchamy głosu pracowników i doceniamy ich zaangażowanie
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Dodatki
Kupujesz – pomagasz. Akcje charytatywne na Allegro
Dodatki
Żabka – razem możemy więcej
Dodatki
Rejestr Dłużników BIG InfoMonitor skuteczny i prosty sposób na dłużników samorządowych
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Materiał Partnera
11 listopada Warszawa znowu pobiegnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama