Reklama
Rozwiń
Reklama

Klienci doceniają firmy zaangażowane społecznie

63 proc. Polaków jest zdania, że uwzględnianie celów społecznych powinno być stałym elementem działań przedsiębiorstw – wynika z badania „Zaangażowanie społeczne firm", przygotowanego przez Centrum Innowacji Społecznych i Technologicznych HumanTech Uniwersytetu SWPS i firmę Wedel na przełomie września i października 2020 r.

Publikacja: 25.11.2021 18:00

Jak wynika z raportu, dla badanych działania lokalne firm są bardzo istotne i mają duży wpływ na decyzje zakupowe. 58 proc. ankietowanych potwierdziło, że chętnie kupuje produkty lub korzysta z usług firm, które są zaangażowane w działania społeczne w okolicy ich zamieszkania. Ponad połowa (51 proc.) respondentów jest w stanie zapłacić więcej za produkty czy usługi danej firmy, jeśli wiedzą, że jest ona zaangażowana w rozwój ich okolicy.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Dodatki
W Nokii słuchamy głosu pracowników i doceniamy ich zaangażowanie
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Dodatki
Kupujesz – pomagasz. Akcje charytatywne na Allegro
Dodatki
Żabka – razem możemy więcej
Dodatki
Rejestr Dłużników BIG InfoMonitor skuteczny i prosty sposób na dłużników samorządowych
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Dodatki
Xtreme Fitness Gyms – dynamiczny rozwój franczyzy w branży fitness
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama