Reklama
Rozwiń

Zakres wykorzystania aplikacji to ocean możliwości

Tomasz Szulkowski, chief operating officer w akceleratorze [m]spark szef grupy roboczej mobile marketing przy IAB Polska.

Publikacja: 28.10.2021 09:00

Rynek aplikacji mobilnych dynamicznie się rozwija. 
Jakie trendy panują obecnie 
w Polsce?

Tomasz Szulkowski: 
Smartfon staje się alter ego współczesnego konsumenta. Agreguje m.in. jego wspomnienia poprzez zdjęcia, relacje towarzyskie poprzez social media, działalność biznesową poprzez komunikatory, finanse poprzez aplikacje bankowe, rozrywkę poprzez platformy VOD i gry, pomaga podejmować decyzje zakupowe w markecie, korzystając z aplikacji agregujących gazetki, a nawet potwierdza tożsamość i uprawnienia przez rozwiązania typu mObywatel. Ciężko wyobrazić sobie funkcjonowanie w XXI wieku bez tego sprytnego komputera w kieszeni. Potwierdzają to także badania. Według raportu „Digital 2021, October Global Snapshot Report" w Polsce 94,1 proc. internautów, a jest ich już 30 mln, korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych. Zajmuje im to średnio 3 godziny dziennie. Zmienia się też sposób komunikacji – w grę coraz częściej wchodzą nie tylko palce, ale również język. Według raportu 23,3 proc. polskich internautów używa komend głosowych.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Dodatki
W Nokii słuchamy głosu pracowników i doceniamy ich zaangażowanie
Dodatki
Kupujesz – pomagasz. Akcje charytatywne na Allegro
Dodatki
Żabka – razem możemy więcej
Dodatki
Rejestr Dłużników BIG InfoMonitor skuteczny i prosty sposób na dłużników samorządowych
Dodatki
Xtreme Fitness Gyms – dynamiczny rozwój franczyzy w branży fitness