Aktualizacja: 09.05.2025 19:04 Publikacja: 28.10.2021 09:00
Rynek aplikacji mobilnych dynamicznie się rozwija. Jakie trendy panują obecnie w Polsce?
Tomasz Szulkowski: Smartfon staje się alter ego współczesnego konsumenta. Agreguje m.in. jego wspomnienia poprzez zdjęcia, relacje towarzyskie poprzez social media, działalność biznesową poprzez komunikatory, finanse poprzez aplikacje bankowe, rozrywkę poprzez platformy VOD i gry, pomaga podejmować decyzje zakupowe w markecie, korzystając z aplikacji agregujących gazetki, a nawet potwierdza tożsamość i uprawnienia przez rozwiązania typu mObywatel. Ciężko wyobrazić sobie funkcjonowanie w XXI wieku bez tego sprytnego komputera w kieszeni. Potwierdzają to także badania. Według raportu „Digital 2021, October Global Snapshot Report" w Polsce 94,1 proc. internautów, a jest ich już 30 mln, korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych. Zajmuje im to średnio 3 godziny dziennie. Zmienia się też sposób komunikacji – w grę coraz częściej wchodzą nie tylko palce, ale również język. Według raportu 23,3 proc. polskich internautów używa komend głosowych.
Inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu obejmują wiele możliwości działań środowiskowych, społ...
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Szlachetna Paczka, Fundacja Mam Marzenie, Fundacja Świętego Mikołaja, czy F...
Odpowiedzialność jest jedną z głównych wartości Grupy Żabka. To sprawia, że organizacja dąży to tego, by mieć re...
Chcesz odzyskać należności z nieopłaconych kar za jazdę bez ważnego biletu i za zaległe czynsze? Pobierać oraz d...
Xtreme Fitness Gyms zbliża się do historycznego wydarzenia – otwarcia 100. klubu w Polsce, będącego kulminacją r...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas