Reklama

Drugie życie nieużywanych ubrań

Oddawanie nienoszonej odzieży to sposób, by pomóc potrzebującym, co jest szczególnie ważne w czasach kryzysu i wysokiego wzrostu cen. Przy okazji to też wyraz dbania o środowisko.

Publikacja: 23.03.2023 03:00

Drugie życie nieużywanych ubrań

Foto: Adobe Stock

Oddawanie odzieży to najlepszy sposób, by pozbyć się niepotrzebnych ubrań, twierdzi blisko 80 proc. respondentów przebadanych na zlecenie EPP, największego zarządcy centrów handlowych w Polsce. – Dając nieużywanej odzieży drugie życie, możemy wspomóc osoby potrzebujące, ale też wykazać się troską o środowisko naturalne – przekonuje EPP.

Dziewięciu na dziesięciu badanych (89 proc.) zgadza się ze stwierdzeniem, że oddawanie nienoszonej odzieży to sposób, by pomóc potrzebującym, a 86 proc. uważa to za wyraz dbania o środowisko. Możliwości dania nieużywanym ubraniom drugiego życia jest wiele – Polacy deklarują, że najczęściej oddają je do specjalnych pojemników (42 proc.), rozdają rodzinie i znajomym (34 proc.) bądź sprzedają (27 proc.). Co piąty badany zanosi odzież na zbiórki (22 proc.) lub przekazuje organizacjom wspierającym osoby potrzebujące (21 proc.).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Dane gospodarcze
Amerykańska inflacja pozytywnie zaskoczyła inwestorów
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Dane gospodarcze
GUS: Stopa bezrobocia rejestrowanego we wrześniu jeszcze w górę
Dane gospodarcze
Sprzedaż detaliczna z solidnym wzrostem. Dane GUS za wrzesień zgodne z prognozami
Dane gospodarcze
Silne dane o produkcji przemysłowej. Wrzesień był wyraźnie lepszy od prognoz
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Dane gospodarcze
Chiński PKB wzrósł o 4,8 proc., ale mocno spadły inwestycje
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama