Aktualizacja: 21.01.2018 09:23 Publikacja: 21.01.2018 09:23
Jean-Philippe Imparato, prezes marki Peugeot
Foto: materiały prasowe
Czy w tej chwili, kiedy sprzedaż PSA wzrosła o 15 proc, możemy powiedzieć, że plan naprawy grupy się powiódł?
Z pewnością można powiedzieć, że plan rozwoju „Push to Pass" w przypadku Peugeota zadziałał w 100 procentach. Z liczbą 2,1 mln sprzedanych aut mamy własny rekord wszech czasów. Cieszy to, że wzrosła zwłaszcza sprzedaż poza Europą Zachodnią, co ma dla mnie szczególne znaczenie, bo daje szerszą perspektywę. W 2015 roku sprzedawaliśmy na świecie 38 proc. naszej produkcji. W tej chwili jest to już 45 proc. Ważne jest zwłaszcza to, że powiódł się plan przeniesienia naszej marki do wyższego segmentu rynku. W tej chwili 70 proc. sprzedaży, to auta droższe, bogato wyposażone. Widać to przede wszystkim po modelu 3008, ale nie tylko. Gdybym więc teraz miał przygotowywać strategię na kolejnych 10 lat, muszę pamiętać, że znacznie lepiej sprzedają się auta nienagannej jakości i wyższych segmentów, a konsumenci nie mają problemu, żeby za nie drożej zapłacić.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas