Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.04.2018 14:47 Publikacja: 26.04.2018 14:47
Foto: Bloomberg
Jego inżynierowie opracowali system pozwalający zmniejszyć średnią emisję tlenków azotu (NOx) w normalnych warunkach drogowych do poziomu 10-krotnie niższego od norm, jakie zaczną obowiązywać od 2020 r. w realnym prowadzeniu pojazdu— do 13 mg na kilometr wobec nowej normy 120 mg.
Autorzy rozwiązania twierdzą, że nie wymagało nowego kosztownego podzespołu, ale bardziej inteligentnego wykorzystania dostępnych elementów seryjnych, usprawnienia bezpośredniego wtrysku paliwa, podawania powietrza i regulacji temperatury pracy silnika. Nad nowym systemem pracowało ok. 100 inżynierów od 5 lat.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Komisja Europejska chce uderzyć w rosyjską ropę i banki, Moody’s obniża perspektywę ratingu Polski, a cyberatak...
Frekwencja w kinach w Polsce po słabszym półroczu znowu rośnie - wynika z danych zebranych przez "Rzeczpospolitą...
Indyjski regulator rynku giełdowego oddalił zarzuty manipulacji akcjami i oszustw finansowych wobec miliardera G...
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Urząd zawiadujący telekomunikacją, pocztą, a za chwilę również internetem, nie ma od dziś prezesa. Ministerstwo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas