Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Rafał Wyderka: Technologia ma odpowiedź na ślepotę reklamową

Zaproponowanie użytkownikowi możliwości wejście w interakcję z czymś, co mu się podoba, jest istotną wartością biznesową – mówi Rafał Wyderka, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający Plastream, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 08.08.2018 13:35 Publikacja: 08.08.2018 12:37

#RZECZoBIZNESIE: Rafał Wyderka: Technologia ma odpowiedź na ślepotę reklamową

Foto: tv.rp.pl

Plastream zajmuje się rozpoznawaniem obiektów na obrazie. - Powiedzeniem, co się znajduje na obrazie, gdzie się znajduje to, co znajdujemy, oraz powiązaniem tego, co znaleźliśmy z innymi danymi, które mają wartość biznesową - tłumaczył Wyderka.

Przyznał, że dostęp do technologi stał się powszechny. - Analiza twarzy, określenie, co znajduje się na obrazie staje się znacznie bardziej powszechne. Najważniejszą rzeczą jest, co się z tymi danymi dzieje później i jak możemy je wykorzystać do celów biznesowych – mówił gość.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Trump straszy UE, Ryanair wraca do Modlina, KE planuje nowe podatki
Biznes
Będzie drastyczna unijna podwyżka akcyzy na papierosy? Okoniem staje Szwecja
Biznes
Cenny ręcznik z Wimbledonu. Iga Świątek rozsławiła nie tylko kluski z truskawkami
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama