#RZECZoBIZNESIE: Rafał Wyderka: Technologia ma odpowiedź na ślepotę reklamową

Zaproponowanie użytkownikowi możliwości wejście w interakcję z czymś, co mu się podoba, jest istotną wartością biznesową – mówi Rafał Wyderka, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający Plastream, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 08.08.2018 13:35 Publikacja: 08.08.2018 12:37

#RZECZoBIZNESIE: Rafał Wyderka: Technologia ma odpowiedź na ślepotę reklamową

Foto: tv.rp.pl

Plastream zajmuje się rozpoznawaniem obiektów na obrazie. - Powiedzeniem, co się znajduje na obrazie, gdzie się znajduje to, co znajdujemy, oraz powiązaniem tego, co znaleźliśmy z innymi danymi, które mają wartość biznesową - tłumaczył Wyderka.

Przyznał, że dostęp do technologi stał się powszechny. - Analiza twarzy, określenie, co znajduje się na obrazie staje się znacznie bardziej powszechne. Najważniejszą rzeczą jest, co się z tymi danymi dzieje później i jak możemy je wykorzystać do celów biznesowych – mówił gość.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca