H&M w opublikowanym na giełdzie w Sztokholmie raporcie podaje, że w kwartale zakończonym 31 sierpnia sieć miała w Polsce 1,8 mld koron szwedzkich sprzedaży - to ok. 750 mln zł. Koncern podaje w komunikacie, że wynik jest o 25 proc. lepszy, gdy liczony jest w koronach. Dynamika sprzedaży liczonej w złotówkach to 18 proc., co nadal jest doskonałym wynikiem. Co więcej, tylko na Islandii sprzedaż H&M rosła w tym kwartale. 

Ogółem przychody H&M wzrosły o 9 proc. do niemal 56 mld koron, w tym aż o jedną trzecią wzrosła sprzedaż online.

H&M w poprzednich kwartałach miał spadki sprzedaży, firma informował też o ogromnych zapasach nie sprzedanych kolekcji w magazynach. Najwidoczniej najgorszy moment minął. Ogółem branża odzieżowa na świecie w tym roku spodziewa się wzrostu sprzedaży o 4-5 proc.

Czytaj także: Dyrektor marketingu Reserved krytykowana za słowa o „czasach, kiedy kobieta była kobietą” 

H&M ma już w Polsce ponad 180 sklepów, jest jednym z największych sprzedawców odzieży na naszym rynku.