Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.12.2018 13:46 Publikacja: 18.12.2018 13:36
Foto: w.ww.sephora.pl
Branża piękna w tym roku kwitła. Firmy kosmetyczne zalały rynek innowacyjnymi nowościami, które internauci kupowali w sieci na potęgę. Szczególnie dużym powodzeniem cieszyły się produkty do pielęgnacji twarzy, które zwykle kryły się w cieniu innych dochodowych kosmetyków, na przykład do makijażu. Dział ten przeżył jednak w 2018 roku odrodzenie i jego wartość między styczniem a czerwcem została oszacowana na 271 mln funtów - o 4 proc. niż rok wcześniej. Dla porównania, rynek kosmetyków do twarzy wart był w tym samym orkesie 358 mln funtów, o 2 proc. mniej niż w pierwszej połowie 2017 r. – wynika z danych Grupy NPD, zajmującej się badaniem rynku.
W sobotę specjaliści ds. ratownictwa morskiego wydobyli na powierzchnię zatopiony superjacht brytyjskiego potent...
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas