Reklama

Krem do pielęgnacji okolic oczu najpopularniejszym kosmetykiem Google 2018

Krem Time-Filler Eyes, służący do pielęgnacji skóry wokół oczu, okazał się najczęściej wyszukiwanym w Google produktem kosmetycznym w 2018 roku. Kosztuje 224 zł.

Aktualizacja: 18.12.2018 13:46 Publikacja: 18.12.2018 13:36

Krem do pielęgnacji okolic oczu najpopularniejszym kosmetykiem Google 2018

Foto: w.ww.sephora.pl

ala

Branża piękna w tym roku kwitła. Firmy kosmetyczne zalały rynek innowacyjnymi nowościami, które internauci kupowali w sieci na potęgę. Szczególnie dużym powodzeniem cieszyły się produkty do pielęgnacji twarzy, które zwykle kryły się w cieniu innych dochodowych kosmetyków, na przykład do makijażu. Dział ten przeżył jednak w 2018 roku odrodzenie i jego wartość między styczniem a czerwcem została oszacowana na 271 mln funtów - o 4 proc. niż rok wcześniej. Dla porównania, rynek kosmetyków do twarzy wart był w tym samym orkesie 358 mln funtów, o 2 proc. mniej niż w pierwszej połowie 2017 r. – wynika z danych Grupy NPD, zajmującej się badaniem rynku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Były szef IKEA rywalizuje z Szymonem Hołownią o stanowisko w ONZ
Biznes
Szczyt w Egipcie. Apple i polskie OZE, umowa handlowa UE–Ukraina zaakceptowana
Biznes
Cyberbezpieczeństwo – regulacje niezbędne, ale w granicach rozsądku
Biznes
Wojna handlowa powraca, program Orka i bunt europejskiego przemysłu
Biznes
Przemysław Kuna, prezes UKE: Jestem i będę niezależnym regulatorem
Reklama
Reklama