Reklama

Dobry menedżer potrzebuje solidnego wykształcenia

Rozmowa z Dr Tomasz Ludwickim, dyrektorem Międzynarodowego Centrum Zarządzania, Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego, dyrektorem programu Executive MBA na UW

Publikacja: 31.05.2019 11:02

Studenci 25. edycji programu Executive MBA@UW fot. Marcin Kluczek

Studenci 25. edycji programu Executive MBA@UW fot. Marcin Kluczek

Biznesowe studia MBA wprowadzają absolwentów na coraz wyższy poziom – zdobycie aktualnej wiedzy dotyczącej zarządzania firmą czy światowych trendów gospodarczych, nawiązanie cennych kontaktów, pozwala słuchaczom odnaleźć się w wymagających biznesowych realiach. Czy dzisiejszy menedżer skorzysta z dziś zdobytych umiejętności, także w przyszłości?

Tomasz Ludwicki: Świat bardzo szybko się zmienia, ale jedno jest pewne – dobry menedżer potrzebuje i zawsze będzie potrzebował solidnego wykształcenia. Za kilkanaście lat, na pewno pojawią się nowe obszary, które będą wymagały zgłębienia wiedzy. Już dziś niektóre uczelnie co roku wprowadzają nowości, modyfikują tematy zajęć. Na UW mamy inną filozofię. W programie Executive MBA@UW stosuje się strategię stopniowych zmian, a nie rewolucji. Dzięki temu można z jednej strony zachować strukturę zajęć dobrego amerykańskiego MBA, a z drugiej dostosować ofertę do potrzeb studentów. Od każdego wykładowcy oczekuje się, że zapozna swoich słuchaczy z gorącymi nowinkami w danej dziedzinie, bez konieczności tworzenia nowych zagadnień w programie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama