Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Koronawirus coraz silniej zaburza pracę w chińskich fabrykach, wywołując wielkie straty finansowe u światowych korporacji i opóźnienia w dostawach. Nie inaczej wygląda sytuacja w branży zabawkarskiej. Amerykańska firma Hasbro poinformowała, że wirus uderzył już w jej produkcję i łańcuch dostaw.
Ucierpi na tym również najbardziej wyczekiwana maskotka w tym roku, zwana przez internautów „Baby Yoda” (oficjalna nazwa to „Dziecko”). Zabawka przedstawia jednego z bohaterów serialu Disney+ „The Mandalorian”, który rozgrywa się w uniwersum „Gwiezdnych Wojen”. Zaprezentowano ją w listopadzie 2019 roku i momentalnie stała się hitem w internecie. Fani zaczęli masowo kupować „Baby Yodę” w przedsprzedaży, mimo iż Hasbro zapowiedział wtedy, że maskotka pojawi się w sklepach najwcześniej w maju 2020 roku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas