Reklama

Fani zawiedzeni. Koronawirus uderzy w produkcję maskotki „Baby Yoda”

Premiera najbardziej wyczekiwanej w tym roku zabawki firmy Hasbro może zostać opóźniona przez epidemię koronawirusa.

Aktualizacja: 04.03.2020 13:37 Publikacja: 04.03.2020 13:30

Fani zawiedzeni. Koronawirus uderzy w produkcję maskotki „Baby Yoda”

Foto: www.hasbropulse.com

ala

Koronawirus coraz silniej zaburza pracę w chińskich fabrykach, wywołując wielkie straty finansowe u światowych korporacji i opóźnienia w dostawach. Nie inaczej wygląda sytuacja w branży zabawkarskiej. Amerykańska firma Hasbro poinformowała, że wirus uderzył już w jej produkcję i łańcuch dostaw.

Ucierpi na tym również najbardziej wyczekiwana maskotka w tym roku, zwana przez internautów „Baby Yoda” (oficjalna nazwa to „Dziecko”). Zabawka przedstawia jednego z bohaterów serialu Disney+ „The Mandalorian”, który rozgrywa się w uniwersum „Gwiezdnych Wojen”. Zaprezentowano ją w listopadzie 2019 roku i momentalnie stała się hitem w internecie. Fani zaczęli masowo kupować „Baby Yodę” w przedsprzedaży, mimo iż Hasbro zapowiedział wtedy, że maskotka pojawi się w sklepach najwcześniej w maju 2020 roku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama