Reklama

Malezja ograniczy dostęp do medycznych rękawiczek na całym świecie?

Środki ostrożności podjęte przez malezyjski rząd mogą odbić się negatywnie na dostępności jednorazowych rękawiczek niezbędnych teraz na całym świecie.

Aktualizacja: 24.03.2020 13:03 Publikacja: 24.03.2020 12:58

Malezja ograniczy dostęp do medycznych rękawiczek na całym świecie?

Foto: AFP

Malezja to światowe centrum produkcji gumowych rękawiczek. Podobnie jak w wielu innych państwach, malezyjski rząd wdrożył ostre środki bezpieczeństwa w celu walki z epidemią koronawirusa. W związku z ogólnokrajową kwarantanną większość firm została zamknięta, z wyjątkiem tych najbardziej niezbędnych. Niestety, okazuje się, że są problemy.

Malezyjskie stowarzyszenie producentów rękawiczek gumowych poinformowało, jak donosi agencja DPA, że jego członkowie z powodu środków ostrożności wdrożonych w Malezji wykorzystują obecnie połowę swoich zwykłych możliwości produkcyjnych. Według stowarzyszenia producentów prowadzi to „do braku rękawiczek na całym świecie”. Producenci zwrócili się do rządu Malezji z prośbą, by ten umożliwił im wykorzystywanie całych mocy produkcyjnych „byśmy mogli pokryć zapotrzebowanie na rękawiczki gumowe na całym świecie”.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama