Reklama
Rozwiń
Reklama

Grzegorz Hajdarowicz: otwórzmy życie i biznes, nie skazujmy ludzi na ubóstwo

- Czas ucieka, tracimy miliardy złotych. Tymczasem nie ma realnie określonego planu powrotu do normalnego życia. A jeżeli ta sytuacja potrwa wiele miesięcy, polska gospodarka nie będzie w stanie się podnieść. Skażemy ludzi na ubóstwo – mówi Grzegorz Hajdarowicz, przedsiębiorca, przewodniczący Rady Nadzorczej Gremi Media.

Aktualizacja: 24.04.2020 14:00 Publikacja: 24.04.2020 13:33

Grzegorz Hajdarowicz

Grzegorz Hajdarowicz

Foto: Fotorzepa / Robert Gardziński

Według Hajdarowicza działania rządu dotyczące obostrzeń w życiu i zamykania gospodarki są niekonsekwentne i nielogiczne.

- Początkowa reakcja władz była przesadzona. Teraz, w planie powrotu do normalności, nie ma dat, choćby orientacyjnych. Rozumiem, że rząd nie chce brać odpowiedzialności za rozwój sytuacji, ale jak długo przedsiębiorca, któremu zamknięto prowadzony przez niego biznes, może funkcjonować w niewiedzy? – mówi Grzegorz Hajdarowicz i dodaje, że należy znaleźć równowagę między dobrem społecznym tu i teraz, a tym w długim okresie, aby wpuszczeni w tunel przedsiębiorcy wiedzieli, że światło na końcu to nie jest pociąg.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Chińskie auta szturmują Polskę, mniej rosyjskiej ropy i tańszy prąd w Niemczech
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama