Kredyt Bank stawia na obsługę MSP

Kredyt Bank zmienia ofertę i liczy na znaczny wzrost liczby klientów firmowych. Chce zwiększyć udział w tym segmencie rynku z 5 proc. do 7 proc. w 2012 roku

Publikacja: 02.12.2010 14:05

Kredyt Bank od początku tego roku pozyskał już 2350 firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, a w przyszłym roku chce zdobyć kolejne 4,5 tys.

- Do 2012 roku chcemy zwiększyć udział w rynku z 5 do 7 proc. w 2012 roku, pod względem liczby obsługiwanych klientów - zapowiada Krzysztof Kokot, wiceprezes Kredyt Banku. Obecnie bank obsługuje 15,5 tys. firm o obrotach od 1 do 25 mln zł.

Przedstawiciele banku przyznają, że wycofują się z kredytowania dużych korporacji. Dodają, że głównym celem banku jest wzrost dochodowości, a nie wolumenów.

- Chcemy, by przychody w segmencie MSP rosły o 19 proc. rocznie - podkreśla Jerzy Śledziewski , dyrektor zarządzający departamentem bankowości dla przedsiębiorstw w Kredyt Banku.

W styczniu przyszłego bank wprowadzi nową ofertę pakietów produktowych skierowanych do przedsiębiorstw. W czerwcu zostaną wprowadzone zmiany w bankowości elektronicznej.

Krzysztof Kokot przyznaje, że na razie nie widać zapotrzebowania na kredyty ze strony MSP.

- Spodziewamy się pewnego ożywienia, które widoczne jest już w leasingu - dodaje Kokot. Monika Krześniak

Kredyt Bank od początku tego roku pozyskał już 2350 firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, a w przyszłym roku chce zdobyć kolejne 4,5 tys.

- Do 2012 roku chcemy zwiększyć udział w rynku z 5 do 7 proc. w 2012 roku, pod względem liczby obsługiwanych klientów - zapowiada Krzysztof Kokot, wiceprezes Kredyt Banku. Obecnie bank obsługuje 15,5 tys. firm o obrotach od 1 do 25 mln zł.

Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku