Polska spółka zgarnęła ważne nagrody

Polski operator pocztowy, firma InPost należąca do grupy Integer.pl, odniósł podwójne zwycięstwo w międzynarodowym, branżowym konkursie World Mail Awards

Publikacja: 19.05.2011 14:17

Spółka została liderem w dwóch kategoriach: E-commerce oraz Innowacje, wygrywając z międzynarodowymi firmami: Post Danmark, Sweden Post, Neopost oraz Pos Malaysia. Gala wieńcząca 12. edycję World Mail Awards 2011 odbyła się 17 maja w Brukseli.

InPost został doceniony między innymi za kreowanie trendów na polskim rynku pocztowym oraz wdrażanie innowacyjnych narzędzi i rozwiązań w tym obszarze. Spółkę wyróżniono również za działalność biznesową w sektorze e-commerce oraz aktywne wykorzystywanie potencjału mediów społecznościowych w strategii rynkowej i budowaniu trwałych relacji z klientami.

To już kolejne zwycięstwo InPost w tym konkursie. W ub.r. jury nagrodziło firmę w kategorii: Wzrost, za dynamiczny rozwój na polskim rynku usług pocztowych.

– Jesteśmy – podobnie jak rok temu – niezwykle usatysfakcjonowani nagrodami przyznanymi InPost w konkursie World Mail Awards – tyle, że tym razem aż w dwóch kluczowych dla nas kategoriach. Potrójne zwycięstwo jest dowodem tego, że mimo zaledwie 5-letniej działalności na polskim rynku udało nam się osiągnąć międzynarodowy poziom w zakresie usług, które oferujemy - mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

Wśród nagrodzonych usług spółki znalazły się:

Paczkomaty, czyli rozwiązanie pocztowo-kurierskie umożliwiające nadawanie i odbieranie przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dogodnej lokalizacji. Usługa jest dedykowana błyskawicznie rozwijającemu się sektorowi e-commerce, czyli zakupów poprzez sieć Internet.

Druga nagrodzona usługa InPost to InFlavo – pionierska usługa typu social shopping umożliwiająca sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook.com

Kolejne to telefonia komórkowa FreeM – nowa marka wirtualnego operatora komórkowego (MVNO) stworzona na potrzeby projektu „wirtualnych zakupów" oraz Power Post – usługa oparta na technologii poczty hybrydowej, umożliwiająca wysyłanie tradycyjnych listów z komputera

Jury doceniło też usługę mobilne płatności, czyli sms'ową usługę dokonywania transakcji bezgotówkowych.

Jury wysoko oceniło także wykorzystanie przez InPost potencjału mediów społecznościowych, zarówno w promowaniu produktów i usług, jak i w kontaktach z klientami. Sama spółka zwraca uwagę, że dzięki dobrej strategii komunikacji oraz ciekawym kampaniom promocyjnym profil Paczkomaty na Facebooku stale utrzymuje liczbę fanów na rekordowym poziomie - ok. 200 tys. zwolenników.

Spółka została liderem w dwóch kategoriach: E-commerce oraz Innowacje, wygrywając z międzynarodowymi firmami: Post Danmark, Sweden Post, Neopost oraz Pos Malaysia. Gala wieńcząca 12. edycję World Mail Awards 2011 odbyła się 17 maja w Brukseli.

InPost został doceniony między innymi za kreowanie trendów na polskim rynku pocztowym oraz wdrażanie innowacyjnych narzędzi i rozwiązań w tym obszarze. Spółkę wyróżniono również za działalność biznesową w sektorze e-commerce oraz aktywne wykorzystywanie potencjału mediów społecznościowych w strategii rynkowej i budowaniu trwałych relacji z klientami.

Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?