Polska spółka zgarnęła ważne nagrody

Polski operator pocztowy, firma InPost należąca do grupy Integer.pl, odniósł podwójne zwycięstwo w międzynarodowym, branżowym konkursie World Mail Awards

Publikacja: 19.05.2011 14:17

Spółka została liderem w dwóch kategoriach: E-commerce oraz Innowacje, wygrywając z międzynarodowymi firmami: Post Danmark, Sweden Post, Neopost oraz Pos Malaysia. Gala wieńcząca 12. edycję World Mail Awards 2011 odbyła się 17 maja w Brukseli.

InPost został doceniony między innymi za kreowanie trendów na polskim rynku pocztowym oraz wdrażanie innowacyjnych narzędzi i rozwiązań w tym obszarze. Spółkę wyróżniono również za działalność biznesową w sektorze e-commerce oraz aktywne wykorzystywanie potencjału mediów społecznościowych w strategii rynkowej i budowaniu trwałych relacji z klientami.

To już kolejne zwycięstwo InPost w tym konkursie. W ub.r. jury nagrodziło firmę w kategorii: Wzrost, za dynamiczny rozwój na polskim rynku usług pocztowych.

– Jesteśmy – podobnie jak rok temu – niezwykle usatysfakcjonowani nagrodami przyznanymi InPost w konkursie World Mail Awards – tyle, że tym razem aż w dwóch kluczowych dla nas kategoriach. Potrójne zwycięstwo jest dowodem tego, że mimo zaledwie 5-letniej działalności na polskim rynku udało nam się osiągnąć międzynarodowy poziom w zakresie usług, które oferujemy - mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

Wśród nagrodzonych usług spółki znalazły się:

Paczkomaty, czyli rozwiązanie pocztowo-kurierskie umożliwiające nadawanie i odbieranie przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dogodnej lokalizacji. Usługa jest dedykowana błyskawicznie rozwijającemu się sektorowi e-commerce, czyli zakupów poprzez sieć Internet.

Druga nagrodzona usługa InPost to InFlavo – pionierska usługa typu social shopping umożliwiająca sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook.com

Kolejne to telefonia komórkowa FreeM – nowa marka wirtualnego operatora komórkowego (MVNO) stworzona na potrzeby projektu „wirtualnych zakupów" oraz Power Post – usługa oparta na technologii poczty hybrydowej, umożliwiająca wysyłanie tradycyjnych listów z komputera

Jury doceniło też usługę mobilne płatności, czyli sms'ową usługę dokonywania transakcji bezgotówkowych.

Jury wysoko oceniło także wykorzystanie przez InPost potencjału mediów społecznościowych, zarówno w promowaniu produktów i usług, jak i w kontaktach z klientami. Sama spółka zwraca uwagę, że dzięki dobrej strategii komunikacji oraz ciekawym kampaniom promocyjnym profil Paczkomaty na Facebooku stale utrzymuje liczbę fanów na rekordowym poziomie - ok. 200 tys. zwolenników.

Biznes
Łączą się dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w USA
Biznes
Postulaty gospodarcze kandydatów na Prezydenta. Putin nie przyleciał do Turcji
Biznes
Brytyjski koncern Jaguar nie planuje produkcji samochodów w USA
Biznes
Tysiące dronów Macierewicza wreszcie dolecą. MON kupuje Warmate’y
Biznes
Sankcje na Rosję uzgodnione. Kolejne setki miliardów dla USA