Spółka została liderem w dwóch kategoriach: E-commerce oraz Innowacje, wygrywając z międzynarodowymi firmami: Post Danmark, Sweden Post, Neopost oraz Pos Malaysia. Gala wieńcząca 12. edycję World Mail Awards 2011 odbyła się 17 maja w Brukseli.
InPost został doceniony między innymi za kreowanie trendów na polskim rynku pocztowym oraz wdrażanie innowacyjnych narzędzi i rozwiązań w tym obszarze. Spółkę wyróżniono również za działalność biznesową w sektorze e-commerce oraz aktywne wykorzystywanie potencjału mediów społecznościowych w strategii rynkowej i budowaniu trwałych relacji z klientami.
To już kolejne zwycięstwo InPost w tym konkursie. W ub.r. jury nagrodziło firmę w kategorii: Wzrost, za dynamiczny rozwój na polskim rynku usług pocztowych.
– Jesteśmy – podobnie jak rok temu – niezwykle usatysfakcjonowani nagrodami przyznanymi InPost w konkursie World Mail Awards – tyle, że tym razem aż w dwóch kluczowych dla nas kategoriach. Potrójne zwycięstwo jest dowodem tego, że mimo zaledwie 5-letniej działalności na polskim rynku udało nam się osiągnąć międzynarodowy poziom w zakresie usług, które oferujemy - mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.
Wśród nagrodzonych usług spółki znalazły się: