Warszawski Kyriad przemianowany na Golden Tulip

Warszawski hotel Kyriad Prestige został przemianowany na Golden Tulip. Wkrótce ruszy budowa kolejnych

Publikacja: 27.06.2011 16:04

Warszawski Kyriad przemianowany na Golden Tulip

Foto: materiały prasowe

Druga w Europie i ósma na świecie grupa hotelarska Louvre Hotels Group (LHG) wprowadza na polski rynek nową markę. To Golden Tulip, na którą przemianowano warszawski hotel Kyriad Prestige znajdujący się przy Placu Zawiszy. Golden Tulip to marka powstała w roku 1962. Działa pod nią obecnie 118 hoteli, które w 33 krajach oferują łącznie 16,5 tys. pokoi.

- Warszawski Kyriad Prestige jest jednym z trzech hoteli grupy, które w czerwcu zmieniły markę na Golden Tulip. Obok obiektu w stolicy Polski zmiana dotyczy jeszcze Kyriad Prestige w Roissy we Francji oraz Campanile Antwerp w Anwerpii w Belgii - tłumaczy Andrzej Szafrański, szef branżowego miesięcznika „Hotelarstwo".

LHG, która w tym roku chce wybudować 80 hoteli głównie w Europie oraz Azji, a w kolejnych pięciu latach stawiać po 100 kolejnych rocznie, posiada w Polsce 10 obiektów - Campanile, Kyriad i Premiere Classe. Kolejne inwestycje sieci byłyby realizowane przy współudziale Warimpexu we Wrocławiu, Bydgoszczy i Zielonej Górze, a następnie w Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie i Rzeszowie. Druga ścieżka rozwoju ma się opierać o umowy franczyzowe lub o zarządzanie obiektami.

Segment hoteli ekonomicznych w Polsce powiększy w tym samym czasie największa sieć hotelarska na świecie Wydham: W ramach umowy podpisanej z Colliers International, do 2016 roku uruchomi w Polsce co najmniej 10 moteli pod ekonomiczną marką Super 8. To na początek: w planach sieci jest otwarcie 200 moteli w ciągu najbliższych 10 lat.

Swoją sieć będzie rozwijać także inny globalny potentat – Best Western. W końcu marca uruchomił swój pierwszy hotel w Warszawie.

Zdaniem Janusza Mitulskiego, partnera w międzynarodowej branżowej firmie konsultingowej Horwath HTL, rynek hoteli ekonomicznych jest obecnie jednym z najbardziej perspektywicznych, zwłaszcza w odniesieniu do dziesięciu największych miast w Polsce. Przesądzają o tym niskie nakłady inwestycyjne (ok. 200 tys. zł na pokój), wysoka efektywność operacyjna oraz krótki okres wymagany do osiągnięcia maksymalnej zdolności operacyjnej - zaledwie 2-3 lata, gdy hotele konferencyjne potrzebują na to 4-5 lat.

Druga w Europie i ósma na świecie grupa hotelarska Louvre Hotels Group (LHG) wprowadza na polski rynek nową markę. To Golden Tulip, na którą przemianowano warszawski hotel Kyriad Prestige znajdujący się przy Placu Zawiszy. Golden Tulip to marka powstała w roku 1962. Działa pod nią obecnie 118 hoteli, które w 33 krajach oferują łącznie 16,5 tys. pokoi.

- Warszawski Kyriad Prestige jest jednym z trzech hoteli grupy, które w czerwcu zmieniły markę na Golden Tulip. Obok obiektu w stolicy Polski zmiana dotyczy jeszcze Kyriad Prestige w Roissy we Francji oraz Campanile Antwerp w Anwerpii w Belgii - tłumaczy Andrzej Szafrański, szef branżowego miesięcznika „Hotelarstwo".

Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca