City Interactive podpisał umowę licencyjną z japońską firmą Cyberfront Corporation dotyczącą sprzedaży na terytorium tego kraju gier "Sniper Ghost Warrior 2" oraz "Combat Wings: The Great Battles of World War II" w wersjach na konsole PS3, Xbox360 oraz komputery PC. Partner zobowiązał się, że sprzeda w Japonii oba tytuły za co najmniej 1 mln euro. Z tego 90 proc. zapewni „Sniper 2" a resztę drugi tytuł (lotnicza strzelanka z czasów II wojny światowej). Kraj kwitnącej wiśni jest drugim na świecie, po Stanach Zjednoczonych, najważniejszym rynkiem gier wideo. Tamtejsi klienci nie kupują gier na PC. Sprzedaż tytułów na konsolę Xbox 360 również jest niewielka.

Premiera obu tytułów planowana jest w najbliższych miesiącach. "Combat Wings: The Great Battles of World War II" ma zadebiutować jeszcze w tym kwartale. Z wcześniejszych wypowiedzi przedstawiciela City Interactive wynikało, że spodziewa się, że klienci kupią 200-300 tys. kopii gry. Premiera „Snipera 2" planowana jest na II kwartał. Dokładana data nie jest jeszcze znana. Gra ma przebić sukces pierwszego tytułu z tej serii (również był sprzedawany w Japonii), który zadebiutował prawie dwa lata temu i do tej pory sprzedał się w ponad 2 mln kopii.