Odzieżowa grupa zamierza zwiększyć w tym roku powierzchnię handlową o 25 proc., do 429 tys. mkw.
– Tyle mamy zakontraktowanych nowych lokali. Wciąż szukamy nowych, dzięki którym rozwój może być jeszcze szybszy – mówi Dariusz Pachla, wiceprezes LPP. Na otwarcie nowych placówek grupa zamierza wydać w tym roku co najmniej 180 mln zł. To więcej, niż dotychczas planowano. Zakładano, że sieć powiększy się w tym roku o 21 proc., a grupa przeznaczy na ten cel 150 mln zł. Rozwój będzie finansowany ze środków własnych i kredytów.
307 mln zł zarobi LPP w tym roku na czysto według DM IDMSA. Spółka nie podaje prognoz
Nowe sklepy (na koniec marca było ich łącznie 918) będą otwierane głównie w Polsce oraz w Rosji i na Ukrainie. W przyszłym roku LPP zamierza utrzymać tegoroczne tempo wzrostu.
Pachla przyznaje, że dynamika zysku netto w tym roku będzie zbliżona do tempa wzrostu powierzchni handlowej, co oznacza, że na czysto grupa może zarobić w tym roku ponad 300 mln zł.