Marka Blow PB Group Premium Beverages zadebiutowała na rynku w marcu 2011 r. Dzięki unikalnej recepturze poziomkowo-malinowego smaku z domieszką ekstraktu z hibiskusa i wody osmotycznej zdobyła ponad 5 proc. rynku w ciągu zaledwie dwóch miesięcy od debiutu.
Obecnie jej udziały sięgają 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększyć je do poziomu 5 proc., m.in. inwestując 12 mln zł w promocję marki.
Brand będzie sygnowany nazwiskiem znanej amerykańskiej aktorki. Spółka na razie nie zdradza jednak, z którą gwiazdą nawiązała współpracę. Nie podaje też, ile zapłaciła za markę.
– Jestem przekonany, że zakup marki Blow okaże się kolejnym sukcesem w historii FoodCare. Mamy bogate doświadczenie w kreowaniu brandów-liderów, które możemy z powodzeniem przekuć
w rynkowy triumf BLOW. Reaktywacja Frugo, wprowadzenie na rynek marki Black promowanej przez Mike'a Tysona czy debiut typowo kobiecej marki Fitella to odważne posunięcia biznesowe, które przyniosły spodziewane efekty - komentuje Wiesław Włodarski, prezes FoodCare. - Nasze marki są dziś numerami jeden w swoich kategoriach, pokonując nie tylko polskie, ale także globalne brandy, które dotychczas dominowały na sklepowych półkach – dodaje.