Wilq w reklamach Hoop Cola

Rusza nowa kampania reklamowa popularnej polskiej coli. Występuje w niej komiksowy bohater

Publikacja: 15.04.2013 11:49

- Kampania Hoop coli z użyciem postaci Wilq'a będzie pierwszą okazją przedstawienia superbohatera w formie pełnej animacji. Wykorzystanie popularnego wśród młodych ludzi superbohatera Wilq'a, z pewnością jeszcze bardziej zbliży naszą markę do konsumenta – mówi Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska.

Jak przypomina Hoop, przygody Wilq czytelnicy komiksów śledzą nieprzerwanie od 2002 roku. Komiks "Wilq" jest laureatem przyznawanych podczas Międzynarodowych Dni Komiksu w Łodzi wyróżnień, a autorzy serii otrzymali prestiżową nagrodę Śląkfę w kategorii Twórca Roku w 2009 roku. Sprzedaż "Wilq'a" sięgnęła prawie 100 tysięcy egzemplarzy.

Za współpracę z Wilq, koncepcję i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Hand Made. Kampania będzie składała się z czterech spotów telewizyjnych. Ich

emisja rozpocznie się 15 kwietnia i potrwa do 9 czerwca 2013. Będzie prowadzona w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Należący do grupy Kofola, Hoop jest jednym z największych producentów coli w Polsce. Większe udziały rynkowe mają tylko koncerny Coca-Cola i Pepsico. Od ubiegłego roku firma sprzedaje Colę w puszkach, wprowadziła także korzenny wariat Hoop Coli. Hoop jest także właścicielem marek Arctic, Jupik, Białowieski Zdrój i Paola.

W 2012 r. przychody Hoop Polska sięgnęły prawie 460 mln zł. Były o 2,8 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jednym z głównych motorów wzrostu sprzedaży była Hoop Cola.

- Kampania Hoop coli z użyciem postaci Wilq'a będzie pierwszą okazją przedstawienia superbohatera w formie pełnej animacji. Wykorzystanie popularnego wśród młodych ludzi superbohatera Wilq'a, z pewnością jeszcze bardziej zbliży naszą markę do konsumenta – mówi Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska.

Jak przypomina Hoop, przygody Wilq czytelnicy komiksów śledzą nieprzerwanie od 2002 roku. Komiks "Wilq" jest laureatem przyznawanych podczas Międzynarodowych Dni Komiksu w Łodzi wyróżnień, a autorzy serii otrzymali prestiżową nagrodę Śląkfę w kategorii Twórca Roku w 2009 roku. Sprzedaż "Wilq'a" sięgnęła prawie 100 tysięcy egzemplarzy.

Biznes
Letnie wakacje priorytetem. Dokąd pojadą Polacy na urlop i jakie mają obawy?
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię