Reklama

Wilq w reklamach Hoop Cola

Rusza nowa kampania reklamowa popularnej polskiej coli. Występuje w niej komiksowy bohater

Publikacja: 15.04.2013 11:49

- Kampania Hoop coli z użyciem postaci Wilq'a będzie pierwszą okazją przedstawienia superbohatera w formie pełnej animacji. Wykorzystanie popularnego wśród młodych ludzi superbohatera Wilq'a, z pewnością jeszcze bardziej zbliży naszą markę do konsumenta – mówi Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska.

Jak przypomina Hoop, przygody Wilq czytelnicy komiksów śledzą nieprzerwanie od 2002 roku. Komiks "Wilq" jest laureatem przyznawanych podczas Międzynarodowych Dni Komiksu w Łodzi wyróżnień, a autorzy serii otrzymali prestiżową nagrodę Śląkfę w kategorii Twórca Roku w 2009 roku. Sprzedaż "Wilq'a" sięgnęła prawie 100 tysięcy egzemplarzy.

Za współpracę z Wilq, koncepcję i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Hand Made. Kampania będzie składała się z czterech spotów telewizyjnych. Ich

emisja rozpocznie się 15 kwietnia i potrwa do 9 czerwca 2013. Będzie prowadzona w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Należący do grupy Kofola, Hoop jest jednym z największych producentów coli w Polsce. Większe udziały rynkowe mają tylko koncerny Coca-Cola i Pepsico. Od ubiegłego roku firma sprzedaje Colę w puszkach, wprowadziła także korzenny wariat Hoop Coli. Hoop jest także właścicielem marek Arctic, Jupik, Białowieski Zdrój i Paola.

Reklama
Reklama

W 2012 r. przychody Hoop Polska sięgnęły prawie 460 mln zł. Były o 2,8 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jednym z głównych motorów wzrostu sprzedaży była Hoop Cola.

Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama